Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe onepiece til babyen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sånn baggy og god, med hette :)

Har googla både overall og onepiece til krampa nesten tok meg... Fant en dritkul på H&M, men den er utsolgt i str 86 og det er den str jeg skal ha... Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du får kjøpt slike til babyer, bare til større barn og voksne...

Skrevet

vet ikke om jeg vile klt en unge som bruker str 86 for baby men....

denne dressen synes jeg er fin men er desverre uten hette (vossatassar er litt små i str vil si at str 90 tilsvarer ca 86.

http://www.flust.no/...sar-kose-dress/

Har googla både overall og onepiece til krampa nesten tok meg... Fant en dritkul på H&M, men den er utsolgt i str 86 og det er den str jeg skal ha... Noen med tips?

Skrevet

denne dressen synes jeg er fin men er desverre uten hette (vossatassar er litt små i str vil si at str 90 tilsvarer ca 86.

Takk for tips, de var kule :) Men vil gjerne ha en som er enda mer baggy, og med hette, f eks:

http://www.hm.com/no/product/96811?article=96811-D

Han er bare 9 mnd og 3 dager gammel, så han er fremdeles en baby ;) Men en lang og stor gutt, ja <3 hehe

Skrevet

Min datter fikk en fra nameit til jul. Rosa med grønn glidelås, vet ikke om den finnes i andre farger...

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Vel, min "lille" skatt begynte å bruke str 86 når hun var ca 7 mnd gammel... og ikke krabbet hun eller reiste seg opp heller, følte ikke at hun var så stor da... vil kalle det baby :)

Skrevet

Kjøp en uten hette!!

Hetta er bare i veien for en som er 9 mnd og vil også være klumpete under andre klær!

Dessuten er jo faren for kvelning tilstede hvis hetta skulle hekte seg fast i noe......

Skrevet

Kjøp en uten hette!!

Hetta er bare i veien for en som er 9 mnd og vil også være klumpete under andre klær!

Dessuten er jo faren for kvelning tilstede hvis hetta skulle hekte seg fast i noe......

Uff ja det er sant; det tenkte jeg ikke på!

HI

Skrevet

De hadde nettopp på catch til 79 kr. :)

Skrevet

Catch har jeg aldri hørt om? Har du link?

Skrevet

Helst ikke til over 300 kr, da den sikkert bare passer i noen måneder...

HI

Skrevet

Vi har kjøpte på name it før jul. Kanskje de har enda?

Skrevet

oj lange babyer ja!

Ikke menignen å være frekk hilsen nr 3.

vet jo at det er forskjell på unger men var ikke klar over at de kunne bli lange så tidlig ;-)

min er kort og stuttjukk tydeligvis :-P h*n er straks 14 mnd og 80 holder nok en god stund til.

Skrevet

Babyplagg.no hadde jo masse fint, også så rimelig, og gratis frakt da :D Tusen takk for tips Skolegutt, handla både heldress og 2 stk tights til gutten <3

HI

Skrevet

oj lange babyer ja!

vet jo at det er forskjell på unger men var ikke klar over at de kunne bli lange så tidlig ;-)

min er kort og stuttjukk tydeligvis :-P h*n er straks 14 mnd og 80 holder nok en god stund til.

Hehe, ikke noe problem :) Har ikke målt eller veid gutten på 3 mnd (skal straks på 9 mnd ktr), men han er nok minst 75 cm lang og veier ca 11 kg. Og "bestekompisen" som er like gammel, er enda lengre og litt tynnere :)

Skrevet

Onepiece er jo baby klær til store barn og voksne.

Når mine var babyer gikk de mye i sparkedresser som det het den gang.

Skrevet

hehe både lengre og tyngre en min på 14 mnd da ;-)

oj lange babyer ja!

Hehe, ikke noe problem :) Har ikke målt eller veid gutten på 3 mnd (skal straks på 9 mnd ktr), men han er nok minst 75 cm lang og veier ca 11 kg. Og "bestekompisen" som er like gammel, er enda lengre og litt tynnere :)

Skrevet

jeg kjøpte en på salg i går faktisk -til 200 kroner fra Clair. Den var rosa og sånn plysj - med hette og baggy. Super søt!! kjøpte i 92 for de hadde bare det og 80 igjen, men gikk strålende. (hun bruker 86 - nett begynt med det)

Skrevet

oj lange babyer ja!

Oj så store forskjeller det er, Jenta mi er 2 år og 5 måneder og bruker fremdeles størrelse 80 :-O Veide 10 kg på 2årskontrollen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...