Gå til innhold

Volda sjukehus :)

Anbefalte innlegg

Lurer på om nåken har erfaring herifrå? Har dei bra ultralyd- utstyr? 3D? Og korleis er det generelt på avdelinga, mange doble rom? Enerom osv?...

Ser ut som at lokalsjukehuset på Eid blir nedlagt, og eg kjem til å nekte å reise til Førde, så lurer på om nåken har erfaringar derifrå?....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901135-volda-sjukehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Det er for all del lov til å vere fornøgd med Førde, det blir selvfølgelig opp til kvar enkelt.

Eg har sjølv ingen erfaring derifrå. Men fordi ledelsen i Førde heile tida har motarbeida oss Nordfjordingar, og behandlar oss svært dårlig, så er det mange som nektar å reise dit. For meg er ikkje Førde eit tema i det heile tatt, eg kjem til å velge volda eller ålesund til all slags undersøking i framtida! Og eg veit at Helse Førde kjem til å måtte betale for mange gjestepasientar framover, for i Nordfjord- regionen er vi mange som tenker slik :)

Trasig at sjukehusstrid skal vere eit tema i det heile tatt! Jule- stormen var feks eit bevis for kor utrulig sårbare vi er her på vestlandet!

Jaja, så fikk eg plutta inn litt politikk oxo... hehe!

Har født i Volda to gongar. Har ingenting å utsetje på dei, men heller ingen å samanlikne med.

Mange hyggelege og flinke tilsette der. Låg på 4-mannsrom første gongen og tomannsrom andre gongen. Etter dette har dei vel fått familierom også.

Har ikkje 3D. Usikker på kor bra ultralydutstyr dei har.

Hei!

Eg er utflytta nordfjording, og føler veldig med dykk som misser fødeavdelinga på Eid!

Eg har fått to herlege gutar på sjukehuset i Volda. Det er ei bra fødeavdeling etter det eg kan forstå. Ikkje veldig bra UL-utstyr, men bra nok til standardundersøkingar, og dyktige legar. Eg har fått eine guten ved hastesnitt, og andre med planlagt keisarsnitt. No tredje gongen vert det planlagt keisarsnitt.

Der er tre-fire fleirmannsrom, eit familierom og eit par åleinerom, pluss andre rom til stell, mat og andre føremål (Kanskje eg ikkje hugsar rett antal soverom, men det er noko slikt) På fødeavd er det to store føderom og eit mottaksrom.

Uansett: Lykke til med valet ditt. Dersom du vel Volda er det jo nærare enn Førde, medan Førde er eit større sjukehus. Du skal i alle fall ikkje vere engsteleg for Volda.

Helsing keisarmammaen

Hei!

Jeg fødte gutten min i Volda, og hadde et helt fantastisk opphold der :) Hadde en trivelig jordmor og barnepleier, og jeg og mannen fikk ligge på familierom under hele oppholdet. Styrte oss slik vi ville :) Satser på at det blir Volda denne gangen også, selv om sykehuset i ålesund også er et alternativ. Men lang reisevei (ca to timer) og rask førstefødsel (to timer og 18 minutt) harmonerer ikke helt :P Og skulle det, bank i bordet, skje noe uforutsett under fødselen, så blir en alltid sendt til ålesund uansett. Der har de ekspertise som de ikke har i Volda. Men så lenge alt ser bra ut, og svangerskapet har vært normalt, så hadde jeg ikke nølt med å føde i Volda igjen og igjen og igjen! :)

Annonse

Jeg har hatt en fødsel i Volda og 2 i Ålesund. Skal føde i Volda igjen denne gangen,og kjenner jeg gleder meg til det.

De som fugte meg under fødselen i Volda,var helt fantastiske. Passet godt på meg og fikk roa meg skikkelig.

Når det kommer til Ålesund så har jeg erfart 3 ganger at de tar deg for gitt. Det var også grunnen til at jeg valgte Volda i stedet for Ålesund da jeg fødte nr.2,til tross for at jeg bodde bare 10min unna Ålesund sykehus.

Nå bor jeg derimot i Ørsta og har ikke akkurat lange veien til Volda.

Der er bra ul utstyr. Mener på de bytta utstyr i forfjor.

De har ikke 3D ul,men det kan du få tatt privat i ålesund.

De har familierom,men mener på man må "søke" om det eller noe sånt? Ikke sikker..

Vi søkte ikke - det var ledig så da fikk vi det. De sa at de, om de kan, prøver å gi alle et rom alene - enten det er et tomannsrom eller familierommet. Spørst hvor "heldig" en er, om det er bare du som føder eller om det er flere der på samme tid! :)

Takk for svar til alle :) Ja trist dette her med sjukehuset vårt :( Dei som bur i ytre Nordfjord får laaaaaaaaaang og dårlig vei til nærmaste sjukehus!!!

Eg har to fantastiske fødsels-oppleveslar frå Eid, og satsar no på ein i Volda! Eg tenker at dei to avdelingane er like på mange måtar. Eid skal jo vere åpent fram til sommaren så kan ta ul der. Eller be om å bli henvist til ul i volda fordi dei har bedre utstyr der virkar det som :) Da blir eg meir "kjent" med sjukehuset der også før eg skal dit å føde :) Gleda meg uansett!

Og lykke til alle andre! Må alle flotte fødeavdelingar bestå i framtida!!!!

Skal sjølv føde i volda i juli, og har født 2 der tidligere. Våre kjempe fornøgde begge gangane og har hat eine rom begge gangane :-) Trist med Eid, for eg trur små fødeavd. har ei bedre evne til å ta vare på mor/barn+far enn større sjukehus har og terskelen for å evt. sende vidare mor eller barn om der er mistanke om avvik frå det normale er lav så eg ville absolutt følt meg trygg der ! :-) Håper du vert fornøgd med valget ditt :-)

Jeg har født to ganger på Volda sykehus. Første gangen, var en drømme fødsel. Andre gangen, var veldig stressende. I det jeg kom inn, var hun som tok meg i mot, veldig stresset. Da ble jeg stresset, men prøvde mitt beste på å slappe av.. Under fødselen brukte jeg lystgass, og det var veldig godt å bruke den. Jeg lå på 4 mansrom begge gangene. De er flinke de som jobber der, men jeg kunna spart meg for hun ene når jeg skulle dra, etter endt fødsel av nr to......

Jeg har tatt en del ultralyder i Volda, og synes maskinen kunne vært bedre. Bilder blir sånn passe bra. Derimot tok jeg ul på sykehuset i ålesund, og det ble kjempe bra! :)

Annonse

Sjønnar deg godt, har sjølv født i Førde og har ingen ting godt å sei om dei!! Er fysisk øydelagt for livet og gruar meg allerede til neste fødsel.. Vurderar å benytta meg av fritt sjukehusvalg, men er fortsatt usikker. Ting kan jo selfølgeleg gå galt under ein fødsel, men min meining er i allefall at 80 % at personalet på fødeavd. i Førde ikkje burde jobba med andre mennesker. Den kvalifikasjonen har dei rett og slett ikkje..

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...