Mamma'n og englebaby'n Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Har City Cross fra før som vi bare elsker. Nå har vesla (14mnd) begynt i bhg, og det kommer en lillebror/-søster i august. Tenkte at vi ikke skulle gjøre noen vognhandel før vi så hvordan det lå an til sommeren. Men det er jo uansett kjekt å ha ei trille til storesøster - uavhengig av om vi skal ha søskenvogn eller ikke. F.eks. hvis hun skal til besteforeldre, eller hvis hun skal være med pappa'n sin på noe mens baby og jeg skal noe annet. Kommer jo til å bruke City Cross'n til babyen. Hun har gått siden 9,5 mnd, og er interessert i å gå litt selv, men man kan jo ikke regne med at hun går så veldig lange avstander. Så det jeg nå tenker er at vi kanskje skulle kjøpt denne trillen nå, slik at hun kan bruke den som sovevogn fra nå, i steden for å drasse på CC frem og tilbake hver dag. Flott hvis noen har erfaringer med denne vognen - og enda "flottere" hvis dere deler!
min lille fotballspiller<3 Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Har scooter 2.0 og er veldig veldig fornøyd, eneste minuset er at mini er vendt fra deg... men så har jeg heller ikke funnet noen andre vogner som har samme egenskaper som scooteren så jeg er storfornøyd og mini elsker vogna si (han er 17mnd). Pluss: -lett og tar liten plass -lang og god plass oppi -mange lommer og rom til div -grei handlekurv under -tinkafu koppholder passer perfekt -vogna er lav og veldig stabil, altså mini kan klarte oppi selv og vogna står helt stødig -fantastisk god på is og snø Minus: -bare fremovervendt -litt klønete å justere ryggen men det er en vanesak (bryr meg ikke om det nå lengre) -har måttet smøre vogna en del da den har knirka masse Her finner du sammenligninger mellom vogna di og scooteren, som du ser er det ikke mye som skiller vognene: http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=641&jamfor[]=4&jamfor[]=9&go=OK
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2012 Ja, jeg er heller ingen stor fan av vogner som er vendt fra meg, men i begynnelsen nå blir den i utgangspunktet sovevogn i bhg (hvis det er greit for en på 15 mnd å sove der) og når hun er 21-22 mnd så tipper jeg at hun ikke er kjempeinteressert i å bare se mamma og pappa når hun er på tur Takk for innspill! Hvis den er like super som city cross så skal jeg takle litt smøring nå og da
januarbaby + novemberspire Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Ikke meninga å hoppe inn i tråden, men lurer på en ting om denne vogna. Hvordan er størrelsen på vogna - tenker på liggeplassen i forhold til andre vogner? Har barnet ditt på 17 mnd god plass til å sove i den?
min lille fotballspiller<3 Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Mamma'n og englebaby'n: Ja mini er veldig fornøyd med å se fremover... stortrives mer enn mammaen med den løsningen:) En veldig god sovevogn!! jippi - januarbaby ombord: Vil si at vogna er stor og god! Han har god plass oppi enten det er med voksi posen eller lammeskinnsposen. Hører flere syns vogna er smal men det syns ikke jeg. Mini her i huset kommer aldri til å vokse ut av vogna! Den er veldig lang og lun og god under den store kalesjen. Men anbefaler alle å kjøpe med fortrekket da jeg føler den ikke er like lun og god uten i dette vinterværet:) (koster ca 500,-) Bare spør om det er mer du/dere lurer på
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2012 Fottrekket må jeg i så fall ha ja, syns CC nesten er like lun som City Bagen når vi har på fottrekket utenpå skinnposen Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå