Gå til innhold

For mye crinone doser?

Anbefalte innlegg

Jeg har lest på nettet om crinone og ser at det står at du skal ta crinone annenhver dag. Jeg fikk beskbed om å ta crinone hver dag i 15 dager, 2 doser hver morgen. Jeg begynte allerede på uttaks dagen. Hva er deres erfaring? Jeg tror at crinonen må være grunnen til ømme bryster og kvalme/oppkast. Jeg tar vel ikke for mye?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901125-for-mye-crinone-doser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, takk for svar:) jeg hadde insett onsdag, men beg på crinone etter uttak mandag. Har igjen 9 dager-18 doser. Hvor lenge brukte du crinone? Har du hatt brekninger/oppkast? Får bare holde ut. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves:)

Åja, det er du ja, MammaHÅp1, kjente deg ikke igjen som anonym! ;)

Det er et Års tid siden jeg brukte crinone nÅ, og det var ikke i forbindelse med IVF, men fordi jeg hadde sÅ mange kjemiske graviditeter. Jeg tok en dose hver kveld i to uker, ev til jeg fikk mensen. Jeg hadde selv ikke sÅ mye bivirkninger av den, men har lest om andre som har reagert slik.

Annonse

Det er andre ganger enn ved assistrt befruktning hvor man også bruker Crinone. Da er det andre doser. Tror progesterontilskudd x2 om dagen er ganske sånormalt ved ivf. Hvis du blir så dårlig av dem kan du jo høre med klinikken du tilhører om det er noe annet du kan få i steden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...