Gå til innhold

Tror ikke jeg er gravid, til tross for positiv graviditetstest.

Anbefalte innlegg

Mensen er forsinket, og testen viser positiv. På tirsdag var jeg på gu, og legen mente jeg var ca 10 uker på vei.. Men jeg mente kanskje at jeg ikke var lengre enn 5 uker på vei.

Ingen symptomer, bortsett fra ingen mens og endel tretthet..

Noen som følt det akkurat slik, men har vært gravide?

Skal på ultralyd denne uken, for å se hvor langt jeg er kommet. Men jeg er spent på om det er hele tatt noe å se :-( Huff.. Gruer meg skikkelig.

Fortsetter under...

Heisann! Her er det akkurat likt. Ingen kvalme,tretthet kun litt hissig og en del kviser på ryggen. Skal på ultra 25 januar oh håper atcdeter noen der inne. Lykke til:)

da ligger vi helt likt med tanke på både symptome rog ul dato :)

Du er nok gravid!:) Jeg hadde ingen symptomer før jeg var ganske langt på vei første gangen.. Ingen kvalme eller noe.

Etterhvert kom tissetrang og tretthet, men det tok laaang tid før noe annet dukket opp.

Annonse

Du er iallefall heldig som får positiv test! Jeg har tatt 11 tester og alle er negative. Ingen mens på 2,5 mndr, menssmerter og mange andre symptomer som forteller meg at jeg er gravid. Nå håper jeg på ul. i løpet av neste uke! Holder på å bli gal av å ikke vite noe!

Jeg har hørt at tester ikke slår ut feil den veien, men andre veien. Viser den positiv så betyr det at du har hcg i deg, og det har du ikke med mindre det er noe som vokser i din mage. :)

Lykke til!

Så spennende! Om du meiner sikkert at du bare er 5 uker på vei og legen seier 10 grunna størrelse på livmor, så er det ein god sjanse for at det er meir enn en der inne. Gratulerer uansett, og hold oss oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...