Gå til innhold

Hvilken størrelse i klær - HM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som fyller 4 år i januar. Hvilken størrelse kjøper jeg i sommerklær på H&M? 98-104 eller 110-116? Faller jo litt midt i mellom. Redd 98-104 blir litt smått og kan i hvert fall ikke brukes mer enn en sesong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett for oss å gi deg noe råd når du verken skriver noe om hvilken str hun bruker nå, hvor mye hun veier eller hvor lang hun er......En 4-åring kan bruke 104, mens en annen 116.

Skrevet

Og min straks 4 åring bruker str 92 enda og vil klare seg med 92/98 til sommeren.

Skrevet

Det er ikke lett for oss å gi deg noe råd når du verken skriver noe om hvilken str hun bruker nå, hvor mye hun veier eller hvor lang hun er......En 4-åring kan bruke 104, mens en annen 116.

Tenkte jeg ikke på :-) Hun er en helt middels 4-åring. Hun bruker egentlig forskjellige størrelser. Bukser synes ofte hun kan ha litt lengre, så hun kan fortsatt ha noen av dem i 98, men kjøper jo ikke det nå da. Kan også bruke noen kjoler i 98, men noen er for små. Kommer helt an på det enkelte plagg. Men opplever henne helt middels; ikke stor og ikke liten.

HI

Skrevet

Jeg kjøper alltid en str større enn det de bruker, de vokser så fort atte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...