Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei:) Var på uttak mandag og innsetting på onsdag. Satt i et 4delt egg, 3 i frysen:) jeg bruker også crinone. Jeg har ømme pupper og er kvalm allerede, og magen jobber! Murringer...i dag spydde jeg. Går det an å bli gravid så fort? Kan det være crinone som gjør det? Eller kanskje det er bare noe som går? Føler meg avslappet og tar dette veldig roligt helt utrolig nok. Når begynte dere å få symptomer? Jeg skal teste meg 26 januar. Ønsker dere masse lykke til:)

Fortsetter under...

hei ;) er nok noe som gaar ;) alt for tidlig aa merke symptomer!

lykke til da!

Ja det er sikkert noe som går:) jeg vet egentlig at det er for tidlig, men måtte bare høre likevel:) takk for det. å i like så:)

Kanskje du er kvalm pga at du er spent ;):):)

Hei MammaHåp1 :)

Da ligger vi likt i løypen:D Jeg hadde også uttak på mandag og innsett på onsdag. Er dette ditt første forsøk forresten? Jeg har mitt 3.ferskforsøk og ruger på 2:)) Ved de andre forsøkene har jeg følt meg oppblåst, hatt masse stikninger og vært stiv og støl. Har også vært kvalm og hatt de fleste graviditetssymptomer, men ingen garviditet desverre. Tror Ovitriellen og Crinone/Lutinus (som jeg bruker) lurer frem masse symptomer:( Uansett så håper jeg disse symptomene går over til skikkelige graviditetssymptomer for oss begge :) Tvitvi og masse lykke til :D

Annonse

Hei, så kjekt å høre at vi står likt da:)) spennende! Dette er mitt første forsøk, så er meget spent:) kjedelig me bivirkningene...gleder me til å slutte med crinone! Når skal du teste? Jeg tester 26:) masses lykke til til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...