Gå til innhold

Sykemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 32+1 og i full jobb i barnehage. Jeg vurderer og redusere til 50% fordi jeg er så sliten. Kjenner at kroppen ikke tåler så mye mer, men har ikke lyst til å sykemelde meg fullt. Men nå skal jeg til legen om 1 uke, mens mine kolleger oppfordrer meg til å ringe på mandag. Hva synes dere? og hva sier man til legen når man kjenner at kroppen er sliten?

Sover 12-14 timer i døgnet og er på jobb i 7,5 timer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa at jeg ikke orker å jobbe fullt mer. Hadde 40prosent sm de siste to ukene. Fungerte veldig bra, var på jobb hver dag, men kom sent og gikk tidlig.

Skrevet

Jeg sa at jeg ikke orker å jobbe fullt mer. Hadde 40prosent sm de siste to ukene. Fungerte veldig bra, var på jobb hver dag, men kom sent og gikk tidlig.

Hørtes enkelt og greit ut.. takk for svar

Skrevet

Bare å si at nå blir det fort tungt å jobbe fullt! De fleste leger er forståelsesfulle.

Jeg har jobbet 80% siden uke 26, går litt tidligere hjem om ettermiddagen bare, og det har hjulpet masse. Nå er jeg 33 uker i dag, og skal til legen på tirsdag. Har 4 uker igjen til perm-start, og skal be om 50% fra nå, for nå har bekkenløsingen slått inn for fullt og jeg sliter veldig med vond symfyse og dårlig søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...