Gå til innhold

har ikke trua på at jeg skal være så heldig

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid 8+1 har ikke hatt blødninger av betydning(noen små dråper) brystene er ømme nesten hver dag. Magen virker hardere. Men selv om dette virker bra, så har jeg ikke trua på at det er noe levende inne i magen. Føler jeg bare innbiller meg alt og at jeg u

mulig kan være så heldig.

Ul på onsdag, trur vi blir å få negative opplysninger :-(

Flere som har slike følelser... ?

Fortsetter under...

Jeg kjenner igjen følelsen!

Før jeg fikk mitt første barn, mistet jeg to ganger i 1.trimester. Så da jeg var på tidlig ul tredje gangen jeg ble gravid, tenkte jeg at dette kommer aldri til å gå bra. Men det gjordet det:)

Er nå bare ca 4 uker til barn nr 2 kommer, men hadde akkurat samme følelsen der når jeg skulle på ul. Ble nesten overrasket over å se et bankende hjerte.

Så tror det er ganske vanlig å være veldig nervøs og ha negative tanker. Spesielt hvis man ønsker barnet veldig eller har opplevd SA/MA.

Masse lykke til på onsdag:)

Jeg er gravid 8+1 har ikke hatt blødninger av betydning(noen små dråper) brystene er ømme nesten hver dag. Magen virker hardere. Men selv om dette virker bra, så har jeg ikke trua på at det er noe levende inne i magen. Føler jeg bare innbiller meg alt og at jeg u

mulig kan være så heldig.

Ul på onsdag, trur vi blir å få negative opplysninger :-(

Flere som har slike følelser... ?

Hei du, jeg kjenner igjen dette jeg også. Er nesten for godt til å være sant. Har selv ingen plager, ingen blødninger og er snart 9 fullgåtte uker. Ultralyd til uken og da håper jeg alt er i orden. Lykke til!

Samme her, og dette er min første graviditet så har ingen ting å sammenlikne med. Jeg har i allefall ingen plager, og kan ikke fatte at det er noe som lever inne i meg. Venter på time til tidlig UL. Fastlegen sendte henvisning for snart to uker siden, så håper å få en time ganske snart. Er i følge siste mens 7+6 i dag.

Akkurat samme her også,er ganske nervøs siden jeg ikke har noen av de "typiske" symptomene. Skal på ul 25 jan og håper virkelig det er en liten inni der:) tror nok jeg er så nervøs fordi jeg hadde en sa i oktober 11 og har litt brunlig utflod,en leser jo såmmye rart her på nettet. Vennene mine sier jeg må slappe av med det er jammen meg ikke lett.

Jeg har det på samme måte. Vi har prøvd i 6 mnd, så det føles så rart å være gravid, spesielt når jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt.

Puppene mine er veldig ømme, og jeg er mer trøtt en vanlig, og jeg er blitt et hormontroll uten like (stakkars sambo) men det er det.

I tillegg tok jeg en Hcg test på onsdag som var lav, dog normal, som gjør at jeg er så redd for at det går galt.

Jeg har jo akkurat samme svangerskap denne gang som med storesøster, og det gikk jo helt fint, men jeg er skikkelig pessimist uansett. Skal ta ny Hcg på tirsdag, om den har steget mye da, så kanskje jeg skal begynne å glede meg litt.

Enn så lenge er all glede overskygget av pessimistisk tankegang=/

Føler med deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...