Gå til innhold

Dere som er gravide - testet noen av dere negativt før IKM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seks dager før?! Da skal du ha flaks om den slår ut positivt, gravid eller ei, når du tester så tidlig. :)

Bare slapp av du, og ta en ny test om ei uke. (Lettere sagt enn gjort, I know!) Den kan godt være positiv da. Jeg tok min første test 22. des, 3 dager før IKM. Den var negativ, så jeg slo det helt fra meg. Da jeg testet på nytt var det blitt 6.januar, og da var det ingen tvil om at jeg var gravid.

testet negativt dagen før ikm....

men positivt 5 dager etter ikm. trodde ikke jeg var gravid da det ikke slo ut positivt, men da mensen ikke kom så måtte jeg jo prøve en gang til... å positiv var den :)

men fra det ene til det andre, hvorfor tester så mange folk nesten 1 hel uke før ikm?? da blir man jo nesten garantert skuffet..

jeg syns det var vanskelig å vente jeg også, men viste at om jeg testa så tili så ville jeg bare bli skuffet, dærfor lot jeg være.

lykke til forresten :)

Tusen takk for mange svar! Jeg har nok lært nå at jeg ikke skal teste så mange dager før, det er jo bare dømt til å mislykkes.

Nå har jeg fått tilbake håpet om at jeg skal bli gravid denne måneden likevel, har prøvd i trem måneder nå.

Annonse

Ville ventet til IKM dagen og sett om det kom noe, om ikke så ville jeg heller tatt en test da.

Jeg testet ikke positivt før 2 uker etter IKM =) Er 37 uker nå, så er nesten ferdig da :P hehe lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...