Fashionista Skrevet 23. januar 2012 #54 Skrevet 23. januar 2012 Har termin den 29. Sept. Er akkurat gravid på ny etter SA i november, så kroppen min var tydeligvis superinnstilt på ny graviditet. Jeg merket ekstremt tidlig at noe var på gang med mye tørste på kvelden, skikkelig uggen og kvalm, trett, uopplagt og ømme pupper. Krysser fingre, tær og armer på at alt går bra denne gangen!!!
lovelyme Skrevet 23. januar 2012 #55 Skrevet 23. januar 2012 Hehe.. Fashionista.. hadde graviditet utenfor livmora i høst.. og vært igjennom en operasjon, men kroppen ville tydeligvis prøve igjen og vi ble gravide ganske raskt.. Håper og håper at dette går bra denne gangen, selvfølgelig da fryktelig nervøs! Vi får krysse det som krysses kan Fashionista SKal du på noe tidlig ul eller noe pga SA?
nr.4 på vei Skrevet 24. januar 2012 #56 Skrevet 24. januar 2012 Termin 7 sept. Dette er min 4. Fikk tvillinger sist, så litt nervøs. Men skal på tidlig UL rundt uke 12. Håper det går fort. ellers må jeg nok bestille en privat. Formen har vært bra, men kvalmen blir stadig sterkere. ømme bryster og vondt i bekken. Og det syns jeg var tidlig, men har slitt med dette de to forrige gangen også, og det har vel ikke akkurat blitt bedre. ønsker dere alle lykke til
MolleBolle Skrevet 26. januar 2012 #57 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har termin 4 september og det blir mitt første barn
Fighter`n Skrevet 26. januar 2012 #58 Skrevet 26. januar 2012 Da ligger vi likt an i løypa,MolleBolle Du må gå inn på September-forumet også!
Babymagen Skrevet 26. januar 2012 #59 Skrevet 26. januar 2012 Termin 28 september etter hva jeg kan regne
Sirimor! Skrevet 27. januar 2012 #60 Skrevet 27. januar 2012 24. September. Første min.. Gleder meg masse
Celcius73 Skrevet 27. januar 2012 #62 Skrevet 27. januar 2012 Foreløpig termin er 21. september. Dette er tredje gangen jeg er gravid. Første barnet mistet vi i uke 37 Heldigvis fikk vi en frisk og skjønn gutt 2,5 år etterpå. Denne graviditeten kom overraskende, for nå hadde vi vent oss til tanken på å være ettbarnsforeldre. Er veldig nervøs om dagene av frykt for at det skal galt igjen. Symptomer er større bryst, svimmelhet, uggen, matvrak og generelt sliten. ønsker alle lykke til med spirene! Krysser alt for at det går bra!
AnKi :) Skrevet 27. januar 2012 #63 Skrevet 27. januar 2012 Var på tidlig UL i går og fikk vite at jeg var 7 uker i dag Etter legen sin beregning etter siste mens skulle det vært 9+5 i dag og termin 28 august, så ble litt skuffet, men da er terminen nå 14 september Jeg er 23 år, og dette er vår første Super spent!
gaup87 Skrevet 27. januar 2012 #64 Skrevet 27. januar 2012 Heisann! Jeg skal ha min første 15. september. En uplanlagt, men veldig hyggelig overraskelse. Både pappaen og jeg gleder oss masse! Hadde en del smerter i nederste del av magen som sikkert var at livmoren vokste, for etter innvendig ultralyd viser det seg at alt er ok (og hjertet slo allerede i uke 6+5). Jeg sliter forøvrig med matlysten. Er sulten hele tiden, og tidvis kvalm, men har rett og slett ikke lyst på noenting. Er det noen som har gode tips? Gjerne noe som kvikker meg opp også, er så ufattelig trøtt!!
golucky Skrevet 29. januar 2012 #66 Skrevet 29. januar 2012 2 sept i følge svangerskaps kalkulator, men skal til sykehuset på fredag så får vel skikkelig termindato da.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 29. januar 2012 #67 Skrevet 29. januar 2012 Da var jeg tilbake igjen! Min termin er rundt 25 septmber hvis jeg er gravid nå. Jeg er 6 uker på vei nå ifølge terminkalkulatoren. Sist mens var 13 desember og jeg har en 38 dagers syklus. Jeg har vært regelmessig hele året men nå kom ikke mensen. Jeg er 10 dager på overtid. Testet tirsdag forige uke: negativ, tok ny test fredag: negativ. I begynnelsen av uken hadde jeg ekstremt ømme nippler og menslignende smerter. Torsdag var ikke puppene ømme lengre, men derimot er halsbrannen blitt sterkere og føler meg småkvalm til tider og har en del hvit utflod. I tillegg klør det en del rundt magen på begge sider. Kan jeg virkelig være gravid nå selvom testen viste negativ så lenge etter :S? Vi har vært prøvere siden juni 2010 og ønsker oss sårt en liten nå. SA i november 2011
Fashionista Skrevet 29. januar 2012 #68 Skrevet 29. januar 2012 Lovelyme: Ja, de på sykehuset sa at jeg kunne få komme på tidlig ultralyd rundt uke 6, så til uken tenkte jeg å ta en telefon å høre om jeg kan få komme! Er i uke 5 + 3 nå<3
fru ø Skrevet 30. januar 2012 #71 Skrevet 30. januar 2012 Hvordan kan man si så sikkert termin før man har vært på ultralyd, har regnet selv men får tre forskjellige svar fordi jeg regner ut fra siste menstrasjons første dag og har veldig uregelmessig syklus. Jeg testet positivt 16, januar og tror jeg har termin rundt 21. september
Oktobermamma2012 Skrevet 31. januar 2012 #72 Skrevet 31. januar 2012 Termin 22 September-ish. Vet ikke helt sikkert før UL. Er litt engstelig og har ikke helt tilatt meg selv å glede meg enda. Måtte gjennom vond abort pga. komplikajsoner i høst, så det er sikker ikke så rart. Er muligens 6 uker på vei og skal til tidlig UL i uke 8 endten om det blir offentlig eller privat. Tror nok det er verdt det Lykke til alle sammen!
mamma`n te Skrevet 1. februar 2012 #73 Skrevet 1. februar 2012 Heisann! Jeg skal ha min første 15. september. En uplanlagt, men veldig hyggelig overraskelse. Både pappaen og jeg gleder oss masse! Hadde en del smerter i nederste del av magen som sikkert var at livmoren vokste, for etter innvendig ultralyd viser det seg at alt er ok (og hjertet slo allerede i uke 6+5). Jeg sliter forøvrig med matlysten. Er sulten hele tiden, og tidvis kvalm, men har rett og slett ikke lyst på noenting. Er det noen som har gode tips? Gjerne noe som kvikker meg opp også, er så ufattelig trøtt!! Hei:) godt å høre at det er flere som sliter med matlyst, sult og trøtthet.. jeg kastet opp på jobb igår og når jeg kom hjem, er sulten og kvalm mne orker ikke mat. har ikke lyst på noen ting!!! er så uggen og trøtt om dagen.. det kom brått da jeg kom inn i uke på på mandag.. slitsomt!! har fri fra jobben idag, men gruer meg til jobb imorra.. jobber i butikk, men orker ikke være så blid å hyggelig når jeg er såå uggen.. redd for at en kunde skal lukte vondt å få meg te å brekke meg!! lykke til beklager ingen gode råd...
Poteta Skrevet 1. februar 2012 #74 Skrevet 1. februar 2012 5.sept. Førstegangs gravid jeg og. Liggi rett ut g spydd i 2 uker nå... Håper det snart gir seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå