Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Del Skrevet 14. januar 2012 Noen son kan si noe om den vogna? Er det den som har låst fremhjul? Kan d Evt skiftes til svingbart? Kan en bruke bag på den? Kan en ha barnet vendt mot seg? Ser det er to sorter bagg. Trenger en begge? Får et sommerbarn. Ellers noen kommentarer ang vogna, er den stødig? Noen lignende vogner du anbefaler? Tror jeg vil ha 3 hjuliing.Mest asfalt, kjøpesenter, kanskje en å annen gang grus. Ja d var spørsmålene mine i første omgang:) Takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901029-tfk-joggster-iii-hjelp-i-vogn-jungelen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallå Skrevet 14. januar 2012 #2 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei har TFK joggster twist..har hatt flere vogner pga mange barn, og denne er den jeg er klart mest fornøyd med. Hardbagen som jeg er helt avhengig av er en av de største du får på markedet slik at den holder i mange måneder før du går over til sportsvogn. Hardbag er superpraktisk da ungen ligger veldig trygt og stabilt oppe i den..er en super seng å ha med når en skal reisebort, på stranda og fin i selskap..eller bare hjemme på kjøkkengultvet når det ikke alltid passer at babyen sover ute i vogna eller i senga si. Hardbagen er vendt mot foreldrene..så full oversikt. Vogna har tre hjul som gjør den lett å håndtere i skogen..og fordi den har svinghjul ( som kan låses..tror III kommer uten svinghjul men kan kjøpes ekstra..sjekk det?) så går den også perfekt i kjøpesenter og i bygater. Synes den er veldig stabil og har et praktisk bremsesystem. Den blir kjempeliten når den legges sammen så passer i mange type biler. Kjempepluss..siden vogna er ganske stor oppslått. Sporstvogn delen er god for barnet å sitte i fra de passer til det til de er 3-4 år i størrelse. De ser framover..som de fleste barn ønsker og har veldig fin utsikt. Gode belter..De har fin liggestilling til søvn..Litt kronglete bakvegg å ta opp og ned med glidelåser..men overlever det..Foreldre kan se ned på barnet gjennom plasluke i taket..Ville kjøpt stormtrekket som regntrekk i stedet for regntrekket.bare min preferanse. jeg er superfornøyd..men er jo fryktelig mange vogner å velge mellom så skjønner det er vanskelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901029-tfk-joggster-iii-hjelp-i-vogn-jungelen/#findComment-143930908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #3 Del Skrevet 14. januar 2012 Takk for svar:) hvor lang er den i forhold til teutonia s3(?) har hatt den før. Går det greitbpå butikken ol el blir den "lang"? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901029-tfk-joggster-iii-hjelp-i-vogn-jungelen/#findComment-143931342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå