Erill Skrevet 7. februar 2012 #26 Skrevet 7. februar 2012 når man går breibent inne på butikken, leter febrilsk etter en do og sier høyt til seg selv " jeg tisser i buksen, jeg tisser i buksen!"
kekamba Skrevet 7. februar 2012 #27 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har ikke ledd så mye på veldig lenge - kjenner meg igjen i ALT (nesten alt) og sitter her og ler høyt og gråter om hverandre. Fantastisk lesning! Må lese det igjen! Tenk å bli overlykkelig over å endelig få til å drite og for så å brekke seg av lukta etterpå - det er så typisk Du vet også du er gravid ... når du synes mannen din er direkte ekkel, for det er jo hans skyld at du har det som du har det... ... nåtr sex er blitt et fremmedord. ...når middag blir erstattet med sjokolade og kaker. ....når du må skifte truse hver gang du nyser eller hoster (knipe, knipe)
Marit 27 Skrevet 7. februar 2012 #28 Skrevet 7. februar 2012 Du vet du er gravid når... ....du våkner å føler du har sykkla birken og svømmt frem og tilbake til danmark, men nei da... er bare bekkenløsning...
Hormonella Skrevet 7. februar 2012 #29 Skrevet 7. februar 2012 ....Når magen din plutselig blir allemannseie! Det er helt greit at andre plutselig tar deg på magen uten å spørre, selv om de ikke kjenner deg kjempe godt Kjenner meg igjen! Var på BikBok forrige uke å skulle ha en strikkejakke. Jenta som jobbet der (beg av 20 årene) begynte å ta meg på magen, og mente jeg hadde guttemage, og hvor langt var jeg på vei osv. Så frekt! Men hun var så ung så hun er litt unnskyldt. Hun vet sikkert ikke bedre...
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 8. februar 2012 #30 Skrevet 8. februar 2012 ..Når du må føne håret over toalettet fordi du røyter så fælt. :-/ ..Når du spyr av tanken på å spy :-( blæ Signerer også dere som skriver om at fremmende tar på magen din. Neste gang noen gjør det skal jeg ta på magen dems, så tenker jeg at det blir en stopp på det!
baby nr.2 Skrevet 8. februar 2012 #31 Skrevet 8. februar 2012 ...Når du klikker på gubben for og være 10 min for sen hjem fra jobb, når man sa middagen var HALV!!!!! ...Når man blir kvalm bare av og gå inn på bade... ...kjøper masse man aldri ellers gjør fordi man Må spise HELE DAGEN!!! Ellers masse jeg kjenner meg igjen i her hehe
mømø Skrevet 8. februar 2012 #32 Skrevet 8. februar 2012 Når man begynner og gråte fordi kjæresten din har kastet restene av sausen fra middagen fordi du hadde gledet deg så innmari til å spise den til kveldsmat. Og gråter samtidig som man ler fordi man skjønner hvor teit man er
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #33 Skrevet 8. februar 2012 Når man alltid sitter på pauserommet på jobb med noe godt å tygge på i begge hender og ikke skjønner helt hvorfor de andre små-ler litt av deg
Marit 27 Skrevet 8. februar 2012 #34 Skrevet 8. februar 2012 når du har stående spybøtte på alle toaletter pluss en ved senga og en i stua... X)
Milliun Skrevet 8. februar 2012 #35 Skrevet 8. februar 2012 .. Du kommer hjem fra jobb, spiser en stor middag, slukner på sofaen 2 timer og det første du tenker på når du er våkner er mat...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #36 Skrevet 8. februar 2012 Når du er så irritabel at du nesten kjefter på den uskyldige stakkaren ved siden av deg på trikken HEEELT uten grunn - kun fordi et eller annet irriterer deg noe voldsomt! Uten at du helt vet hva *rødme*
norskepigen Skrevet 9. februar 2012 #37 Skrevet 9. februar 2012 .. Når du plutselig får for deg at du er alene i en sort og stor verden, og alt virker trøstesløst. Når tårene spretter for den minste filleting, og kjæresten stryker deg over håret og sier at "det skal nok ordne seg". .. For ikke å glemme at du neste dag spretter opp, gleder deg over hver en minste ting, med et stort smil om munnen. Stakkars kjæresten min..
norskepigen Skrevet 9. februar 2012 #38 Skrevet 9. februar 2012 Har visst noen flere.. ... Når du må gå og smugspise fra den store daim-esken på jobb, fordi 1 om gangen aldeles ikke er nok. ... Når du holder katten så ømt i dine armer, og forstiller deg hvordan det ville være om den var en baby. ... Når du går amok på kjøkkenet, og i frustrasjon over manglende ingredienser blander sammen den merkeligste dessertkreasjon. (Og attpåtil er ganske så stolt over deg selv, fordi den faktisk etter egen mening smakte ganske godt). ... Når man tar seg selv i å riste på hodet over sine venner som fester og drikker seg fulle, selv om man selv var der for under et år siden. ... Når man gråter fordi man ikke klarer å finne ut av hvordan man skal få plass til et helt rom i kameralinsen. (Skulle ta bilder til visning). ... Når man er på nippet til å gråte av sinne, fordi bilen foran kjører så langsomt på grønt lys, at det blir rødt når det er din tur. ... Når man ellers er ganske flatbrystet, og stolt som en hane(/høne) over de to flotte (MEN øMME) fordelene man har fått. ... Når den ellers så spretne kroppen beveger seg som en gammel sjørøver med treben opp trappene til leiligheten. ... Når man blir irritert når folk tilbyr seg å hjelpe den "stakkars" gravide. ... Når man midt i et frustrert brøl tar kjæresten i å trekke på smilebåndet, og selv innser hvor dum, og hormonelt preget man er..
SurreGuri Skrevet 9. februar 2012 #40 Skrevet 9. februar 2012 DU VETT DU ER GRAVID NÅR DU UNNER DEG LITT SALT MAT OG PLUTSELIGT UTOVER KVELDEN SER UT SOM EI OPPSVULMA SPRENGT REKE--- geeezzes- ..hvordan skal dette gÅ??? en liten sniker i noe med salt, og jeg kan omtrent føle fingrer og bein ese ut !!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. februar 2012 #41 Skrevet 9. februar 2012 ...Når man har sinnsyke drømmer og mareritt hver natt... ....Når man er dett i desa absoludt hele tided.... (Skikkelig irriterende)
Cofie Skrevet 10. februar 2012 #42 Skrevet 10. februar 2012 Så deilig å le kjenner meg alt for godt igjen. Når man er utslitt etter en tur i dusjen.....
Hippomama Skrevet 10. februar 2012 #43 Skrevet 10. februar 2012 Når du stikker deg på skjegget til mannen og begynner å gråte fordi du SA at han skulle barbere seg Trodde mannen skulle le seg ihjel, og jeg lo ganske godt gjennom tårene jeg også.
Beibiklein Skrevet 11. februar 2012 #44 Skrevet 11. februar 2012 Når du nesten begynner å gråte fordi du ikke finner noe å ha på deg til du skal i dåp:p
BABY-JENTE Skrevet 11. februar 2012 #45 Skrevet 11. februar 2012 ...Når du føler deg som en gammel dame når du plukker opp noe fra gulvet og mp bruke dobbelt så lang tid som vanlig. ...Når du nekter mannen å bruke en dusjsåpe du vanligvis elsker lukten på. ...Når du blir kvalm av lukten av Jif skurekrem, men gjerne bruker en halv flaske med salmiakk til å vaske toalettet med i stedet.
Marit 27 Skrevet 13. februar 2012 #46 Skrevet 13. februar 2012 ....Når du brekker deg av å vaske badet, ikke fordi det er møkkete, men fordi jif baderom lukter vondt...
**venter** Skrevet 14. februar 2012 #47 Skrevet 14. februar 2012 ...når de nye leggerutinene består av å sette håret i strikk og sjekke at bøtta står klar ved sengekanten.
mamman til lykke Skrevet 15. februar 2012 #48 Skrevet 15. februar 2012 når du bli små sur på kjæresten foedi han har vært så grei å kjøpe sjokolade å chips til deg som overraskelse, når du egentli vil ha frukt..
Nordisk Skrevet 15. februar 2012 #49 Skrevet 15. februar 2012 Når klissete svisker har blitt en naturlig del av ditt daglige kosthold. Du prøver å overse den lett kvalmende smaken, mens du tenker på hvor deilig det skal bli å få gå på do...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #50 Skrevet 15. februar 2012 ..... når du tisser på deg når du nyser, og du holder på å le deg ihjel over at det kommer en skvett når du nyser.... slik at du tisser ennå mer.... og gubben ler med deg (eller av deg....) Når du får helt plutselige latterkramper, som fort går over i skikkelig hulkegrining.... Og du ikke vet hvorfor! (gubben ser ut som et spørsmålstegn...) .....Når ingen av BHene dine passer lenger, og brystene gjør skikkelig vondt når du fryser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå