Gå til innhold

Noen som har fått jente etter to gutter, eller omvendt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er mitt tredje svangerskap, og det er ganske likt de to andre, der vi fikk to gutter. Blir kjempeglad for en gutt til, og magefølelsen sier det blir det nå også. Men, det hadde jo vært morsomt med en jente også.

Noen som har fått "den andre sorten" etter to gutter eller jenter først, og med like svangerskap?

:):):)

Fortsetter under...

Heisann skjønner hvordan du har det HI.

Jeg har to gutter og nå med nr 3 så grugleda jeg meg til ul. ønsker meg veldig jente, men samtidig så visste jeg at jeg hadde ett hus fullt av gutteklær, gutteleker og ja gutteting generelt hehe

Det første jm sier på ul når når hun fikk høre at vi hadde to gutter fra før var at "hmm ifølge statistikken så er dette gutt det også "

Men det var ei jente hihi

Svangeskapene har vært helt like, så for meg har dette kunnet vært gutt. jeg har ingen instinkt på å gjette kjønn selv, trodde begge guttene mine var jenter, så den 6-sansen min virker ikke.

Er jo glad for jente også, men kommer ikke til å skifte ut hele garderoben uansett, klær er klær og gulp er gulp hehe

Lykke til :-D

Annonse

Har to gutter og er nå veldig spent på hva neste blir. Dette svangerskapet er helt annerledes enn de to forrige... Har vært skikkelig dårlig... noe jeg ikke var med guttene... var på ultralyd forrige uke, men da tok h*n hånden foran når vi prøvde se hva det var. Skal på ny ultralyd om to uker, håper å få svar da!!!! Har skikkelig jentefølelse denne gangen, men statistikk sier vel det motsatte?? Uansett, vi blir glad uansett kjønn:)

Har to gutter og er nå veldig spent på hva neste blir. Dette svangerskapet er helt annerledes enn de to forrige... Har vært skikkelig dårlig... noe jeg ikke var med guttene... var på ultralyd forrige uke, men da tok h*n hånden foran når vi prøvde se hva det var. Skal på ny ultralyd om to uker, håper å få svar da!!!! Har skikkelig jentefølelse denne gangen, men statistikk sier vel det motsatte?? Uansett, vi blir glad uansett kjønn:)

Si fra når du har vært på ul da :-) spennende dette, blir bra uansett. Helt enig, man blir glad uavhengig av kjønnet :-D

• 1 måned senere...

Dette er mitt tredje svangerskap, og det er ganske likt de to andre, der vi fikk to gutter. Blir kjempeglad for en gutt til, og magefølelsen sier det blir det nå også. Men, det hadde jo vært morsomt med en jente også.

Noen som har fått "den andre sorten" etter to gutter eller jenter først, og med like svangerskap?

:):) :)

Jepp, jeg har jente i magen nå og har to gutter fra før. Svangerskapet er stort sett ganske så likt som med guttene. Ingen store forskjeller. Litt annerledes er det jo, men de to svangerskapene med guttene var også litt forskjellige, så alt i alt vil jeg si at jeg har hatt tre nokså like svangerskap selv om jeg nå venter et annet kjønn.

• 4 uker senere...

Si fra når du har vært på ul da :-) spennende dette, blir bra uansett. Helt enig, man blir glad uavhengig av kjønnet :-D

Det blir gutt nr 3 her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...