Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen hørt/opplevd det samme?

Var hos jordmor i dag, og da hun målte blodtrykket sa hun bare "jaja..vi får se da.." med et lurt smil. Jeg har hatt 110-120 over 55-60, nå var det 105/70.

Hun mente at man kunne se en tendens til at undertrykket stiger litt kort tid før fødsel..

Men nå har jeg jo mange andre tegn også, nedpress, kynnere, litt vann i kroppen ("fødeansikt"), kvalme -som jeg har hatt en stund, så hva som er kort tid før fødsel kan vel være forskjellig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt undertrykk hadde også steget igår, og jordmor sa det samme som din..så kan jo krysse fingrene på at det stemmer :-)

Har termin til mandag så det nærmer seg jo uansett :)

lykke til!!!

Skrevet

Har samme tendensene her, men fortsatt et par uker til termin... Om lillejenta skulle komme de nærmeste dagene er det likevel helt greit ;)

Lykke til til dere dersom noe skulle skje snart...!

Skrevet

Ah! Da håper jeg på det for oss alle! :) Har også 2 uker igjen, men er veldig klar for at hun bare kan komme! Er litt ekstra småamper i dag, så velger å tro at det også er et tegn..;)

Skrevet

Var hos jordmor i dag, og da hun målte blodtrykket sa hun bare "jaja..vi får se da.." med et lurt smil. Jeg har hatt 110-120 over 55-60, nå var det 105/70.

Hun mente at man kunne se en tendens til at undertrykket stiger litt kort tid før fødsel..

Men nå har jeg jo mange andre tegn også, nedpress, kynnere, litt vann i kroppen ("fødeansikt"), kvalme -som jeg har hatt en stund, så hva som er kort tid før fødsel kan vel være forskjellig..

hmm.. har hatt 120/ 60 nesten hele sangerskapet, men forrige uke hadde jeg plutselig 110/90, men fortsatt ingen baby.. Så vet ikke om det stemmer..

Skrevet

hmm.. har hatt 120/ 60 nesten hele sangerskapet, men forrige uke hadde jeg plutselig 110/90, men fortsatt ingen baby.. Så vet ikke om det stemmer..

hehe, er 37 + 2 forresten.. var 36 når jeg var på sykehuset.:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...