Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her jeg bor er det elendig utvalg av mammaklær, bl a umulig å finne bukser. H og M hadde greie topper, men kun tightslignende bukser/slimfit, som er helt uaktuelt for meg, særlig nå når jeg er gravid og ekstra kvapsete.

Tips? Ser så mange gravide m fine klær rundt omkring :-)

Fortsetter under...

Sniker meg inn her fra 2.trimester:)

Jeg har kjøpt et par bukser på finn.no bruk, da kan man jo få ymse, men det jeg er mest fornøyd med er de buksene jeg har bestillt på ellos.no. de var til og med på tilbud så de var ikke så dyre heller:)

Hei!

Jeg har kjøpt en del klær fra Mor & Meg, se hjemmesiden: http://morogmeg.no/

Begynte med å kjøpe en bukse og bluse, for å "test" om det så like bra ut som på bildene. Og det klærne satt kjempefint. Godt snitt på mye av det, for synes ofte at mammaklær blir formløse og posete. :) En del dyrere enn H&M etc, men noen basisklær man føler seg skikkelig vel i, er godt å ha når man er gravid også.

• 2 år senere...

Jeg har laget en guide til mammaklær på nett om folk fortsatt kommer inn hit via søkemotorer: http://juliecv.blogg.no/1395061646_her_finner_du_gravidk.html

Selv kjøpte jeg mest på nett ettersom jeg synes det var så tungt å dra på shopping da jeg var gravid. 

Jeg handler stort sett fra h&m, men jeg syns ikke klærne er spesielt fine... Nå er jeg straks ferdig med graviditeten, men jeg har lyst på noen av plaggene i den nye mamma kolleksjonen til Lindex :-) Har du sett på den på nett?

Anonymous poster hash: 8dca3...024

Annonse

Hei jeg har kjøpt noen fine blåser fra happymom men fikk dessverre aldri brukt de. Skal legge de ut for salg. Str M hvit og rosa. Har også noen penere tights og gensere fra hm som er pent eller ubrukt. Gi beskjed om det er av interesse.

Hei jeg har kjøpt noen fine blåser fra happymom men fikk dessverre aldri brukt de. Skal legge de ut for salg. Str M hvit og rosa. Har også noen penere tights og gensere fra hm som er pent eller ubrukt. Gi beskjed om det er av interesse.

Nå fikk jeg meg en ytterst Velkommen og god latter:) Mulig det er lokalt, men her er "blåsa" et ikke altfor pent kallenavn for kvinnedelen hvor babyen kommer ut. Første setning ble derfor ubetalelig:)

Anonymous poster hash: c0486...99d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...