gulda Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Sitter selvfølgelig her på fredagskvelden, når legekontoret er stengt, og bgynner å lure på om det er noe galt med babyen. Han er 7,5 måned, og bæsjer masse for tiden! Må skifte 1-2 ganer hver natt, pluss 4-5 bleier om dagen. Dette har pågått noen dager. Ellers virker han fin. Noen tips, erfaringer e.l?
*LP* Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Hei Vi opplevde det samme før jul, jeg prøvde å få i han vann mellom måltidene. Var utslitt av 2 bleiebyttinger på natten i tillegg til at jeg måtte opp 06.00 for å jobbe. Det gikk over etter ca 10 dager, men allmentillstanden hans var veldig bra hele tiden og han spiste godt. Etter ca en uke kunne jeg se to skjønne små fortenner. Sp tror det hadde en sammenheng. Mini blir 7 mnd nå
gulda Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2012 Takk for svar. Han virker som han klør veldig i gommene, men kan ikke se noen tenner som ser ut til å være nærme. Men man vet aldri. Håper iallefall ikke det er noe å bekymre seg over! Ringer legen for sikkerhetsskyld på mandag hvis det fortsetter. Huff..
Valiana Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Vi hadde to uker med 7-10 bæsjebleier om dagen (og gjerne en om natten og) rett før første tannen kom da lillemor var 4,5 mnd gammel. Det bedret seg heldigvis da den kom igjennom. Så lenge allmenntilstand er god så trenger du trolig ikke bekrymre deg. Men kan jo ringe HS eller lege for å være på den trygge siden :-)
*LP* Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Vi så heller ikke at det var tenner på vei da han var dårlig i magen, plutselig så var de der en liten stund etter at han var " frisk " Men lurt å følge godt med på formen til bebisen og bedre med en tlf for mye enn for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå