Slettet bruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Har kjempe god erfaring med obey your body sine produkter! De er helt fantastiske. Jeg var så tørr i ansiktet at jeg begynte å flasse, var full av røde prikker, kviser og røde flekker. Etter to dager med hudpleieproduktene dems, var nesten alle problemene borte og jeg har fått en fin glød i ansiktet. Måtte bare skryte litt, er så fornøyd med de. Og kan de hjelpe andre som har det sånn, er det jo ikke noe som er bedre enn det :-)
Slettet bruker Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2012 Bare hyggelig! Send de en epost, så får du svar på det du trenger. De har akkurat startet opp i Norge, og ikke helt ferdig med hjemmesiden sin enda. Leste litt i den brosjyren jeg fikk med når jeg kjøpte produktene og de inneholder så mye vitaminer, planteekstrakter og mineraler at det egner seg kjempe godt for de med Psoriasis, eksem, alvorlig acne og skadet hud. Jeg er kjempe førnøyd! Ser ikke ut som jeg har skabb lenger og den fryktelige ryggen min ser fin ut den å :D Og enda bedre, der er faktisk grei pris på det! Eposten dems er: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har prøvd produktene og de er kjempe bra! Anbefales sterkt!
Slettet bruker Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har prøvd produktene og de er kjempe bra! Anbefales sterkt! Ja, de er veldig gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå