Gå til innhold

Hjelp, jeg er IKKE kvalm!

Anbefalte innlegg

Føler lissom selv at det er et dårlig tegn:P selvom det er veldig deilig..

Med førstemann ble jeg kvalm samtidig med at jeg testet positivt og det varte hele 1. trimester...

nå er jeg 5+1 og ikke kvalm i det hele tatt... blir litt stressa...

Er det flere som har vært kvalme med nr 1, men ikke med nr 2?

Tok hcg 19 dpo og den var på 880. er det ok verdi?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900931-hjelp-jeg-er-ikke-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble ikke kvalm før uke 7 denne gangen. Sist var jeg kvalm fra uke 4 en gang og ut uke 15. Er 10+2 i dag, og enda kvalm, men ikke like intenst, så håper det fortsetter å avta :)

Det jeg vil fram til er at det er ikke for seint å bli kvalm enda ;) Selv om jeg ikke unner noen å være så dårlig form!

hei hei!

jeg har vært litt kvalm to dager dette svangerskapet,ikke spydd eller noe,og jeg er nå uke 11...

har vært veldig bekymret sidne jeg ikke føler jeg har noen symptomer,men så ett bankende hjerte på tidlig ul og må bare slå meg til ro med at sånn er dette svangerskapet.

sist spydde jeg og trodde jeg skulle få to ganske like svangerskap men neida....

men siden symptomene er det eneste vi har som bevis på gaviditeten er det desverre litt vanskelig å føle seg heldig over uteblitt kvalme

Jeg er i uke 7+5 og er heller ikke kvalm. Er ikke trøttere en normalt, merker ingen forskjell i følelsesregisteret, ikke økt matlyst, osv. Hvis jeg legger godviljen til har jeg kanskje bitte litt ømme bryst innimellom, men thats it! Har tatt tre positive graviditetstester så må jo nesten bare stole på dem:-)

Min lege nektet å undersøke meg før i uke 12, så jeg har ingen blodprøvereferanser eller noe annet som forteller hvordan dette svangerskapet ligger an. Så inntil da får vi nesten bare satse på at alt står bra til, og være glade for at formen er tipp topp. Graviditet er jo tross alt ingen sykdom:-)

Dette er mitt tredje svangerskap, er i uke syv. Var ikke kvalm i det hele tatt i de to forrige svangerskapene, og merker ingenting til kvalme foreløpig. Demensen symptom jeg har er to spenstige pupper ;-)))) som er rimelig slække i utgangspunktet etter amming i 2 år og 1 1/2 år...

Annonse

Tuuusen takk for svar alle, det gjorde meg litt beroliga:):)

Man blir jo aldri utlært på å være gravid,og siden jeg bare har vært d engang før, blir d til at man sammenligner...

Vil jo ikke være kvalm, men vil bare vite at alt er bra med lille inni der:)

God helg til dere:)

Hei alle sammen!

Dette temaet passet såå utmerket for meg også!

Jeg er 6+6 idag og er ikke noe kvalm. Jeg spiser det meste, akkurat som før. Har kun litt ømme bryster og kan sove litt mer enn før.

Men kvalmen er helt fraværende her..

Skal til legen om en uke og håpper at alt er bra uansett om jeg ikke er kvalm :):)

• 2 uker senere...

Jeg har vært superkvalm hele uken, men igår kveld forsvant kvalmen like fort som den kom, og er enda ikke kommet tilbake.

Kjenner jeg blir litt småstresset, og spesielt mtp at hcg nivåene mine har vært så lave.

Men jeg må jo bare tenke positivt, puppene er enda vonde, så det er jo bra..

Er 7+6 idag

Annonse

Hei!

Jeg er 9+0 i dag,og har ikke hatt en eneste dag med kvalme. Vet ikke om det er bra eller hur.Men hadde jo selvfølgelig følt meg tryggere på graviditeten hvis jeg var kvalm.

Skal heldigvis til gynokologen om en uke....da får vi svar om det er en liten bolle inni der :)

Jeg var aldri kvalm i mitt forrige svangerskap (der alt gikk strålende) og har heller ikke vært det hittil i mitt andre, jeg er 6+1. Jeg setter så stor pris på det. Det er ingen automatikk i at få symptomer betyr at det går dårlig, så det er bare å prise seg lykkelig, tenker jeg :)

jeg går og venter på kvalmen men ønsker samtidig at jeg ikke skal bli så dårlig at jeg røper meg på jobb, er i uke 6+5 og ikke opplevd noe nevneverdig enda,bare blitt forkjøla. ps venter førstemann

Endret av fru ø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...