Gå til innhold

Dere som er i uke 13, eller som husker fra uke 12-13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Var selv veldig usikker på det når jeg var i uke 12-13, men jeg syns det var vanskelig å vite hva jeg skulle kjenne etter da dette er mitt første barn.. Og jeg vil nok helt sikkert tro at det er noen som ikke kjenner livmoren så tidlig, det er nok veldig variert.

Dette er mitt 3. svangerskap og husker ikke helt når jeg kjente livmoren med de to andre.

Kjenner at jeg er øm nederst i magen da, og litt mot midten også, så at det skjer noe er tydelig. Men må innrømme at jeg blir litt engstelig når jeg ikke kjenner noe "hardt" i magen :o/

jeg er 12+5 og kjenner livmoren. Klarer ikke alltid å kjenne hvor den stopper, men kjenner det av og til. Det er ganske hardt og ømt, og har en del kynnere allerede, kanskje derfor jeg kjenner den? Jeg er andregangs. kjente den sist VELDIG godt da jeg var fullgåtte 13 uker, da våknet jeg plutselig en morgen men DEN harde bulem på magen ;) Da hadde den nok nettopp kommet opp.

Jeg er 13+5 og kjenner ingen livmor i det hele tatt, jeg aner jo heller ikke hva jeg skal kjenne ettersom dette er min første graviditet :) men, jeg var på ultralyd forrige uke og da var det masse liv - Så den er der, ett eller annet sted ;)

Jeg er 15 + 1 på vei og syntes det er vansklig å kjenne, var hos jordmor på ons. og når hun kjente på magen sa hun at livmoren ikke hadde kommet så langt opp ennå og at det var helt vanlig. fikk høre hjertelyd, så liv er det:)

Annonse

Hei. Kjenner den hver morgen før jeg har tømt blære. Ligg rett på ryggen og kjenn nederst rett over skambeinet. En liten kul, lett å kjenne fra sidene også. Den jeg kjenner kjennes ut som appelsin, men man kjenner jo ikke hele. Den er jo bittelitt større. Lykke til. Test det ut i morgen tidlig... Er forresten 12 akkurat i dag :-)

sist gang kjente jeg det tidlig. denne gangen også. er litt over 13 uker nå, og kjent livmoren en god stund. spent på om der er flere enn en - skal på ul snart og sjekke. lege trodde 2 sist, men var 'bare' en:) trodde pga kjente livmor så høyt oppe. men regner med der er veldig forskjell fra person til person. legg deg på ryggen og press litt med hendene fra navle og litt nedover, kanskje du kjenner noe der:)

Hei! nå er jeg 13 + 4 og kjenner livmoren :) Så er litt roligere må jeg innrømme. Tror også jeg kjenner litt liv faktisk, når jeg ligger helt rolig og kjenner etter på kvelden, så føles det ut som små bevegelser der :) Det er så herlig!!

Nå er jeg 13+2 og barna klarer også kjenne livmora. Kjenner også når jeg sitter. Men hos meg har den vært lettere og lettere å kjenne for hvert svangerskap. Har kjent liv 1 uke nå:-) gjør meg veldig trygg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...