*tyren72* Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hei der folkens.. Jeg var inne og hadde en kikkhulsoperasjon 15 desember og hadde da fått mens dagen før inngrepet. Jeg fikk beskjed etter operasjon at jeg hadde mye endo og at de hadde fjernet dette. Fikk også beskjed fra legen at jeg ikke kunne bli gravid igjen siden det var så mye, men alt er på plass av livmor og eggstokk+eggleder. ( synes det hørtes rart ur jeg da men ??? ) Syklusen min er normalt på 26 dager så idag er jeg på dag 30 og ingen tegn til TR, hmmmm Noen som vet om det er vanlig at mens blir utsatt etter lap? Håper noen svarer meg
IdaPingPong Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Hei:) når jeg hadde lap i mai så kom min som den skulle, men jeg hadde lap midten av syklusen min, så den kom som planlagt.. Men sikker på at de ikke sa at du ikke kunne bli gravid på egenhånd? At du måtte ha hjelp?! Det fikk jeg beskjed om, at jeg kan bli gravid, men mest sannsyligvis ikke på den vanlig måten at vi må ha hjelp av Assistert befruktning.. Så lenge det ikke er no galt med livmora de å du har egg så er vel ok???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå