Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så nå etterpå at det har vært en tråd om det tidligere, der mange har det samme problemet. Der sier de også (og jeg har sett det selv) at dere opererer med 41 ukers svangerskap, noe som gir feil informasjon i forhold til hvor man er. Blir utrolig forvirret av dette her, så jeg håper dere kan få orden på det snart.

Hei anonym!

Jeg har sett det er flere som har meldt om at termindato blir feil i appen, og lurer litt på hva du mener. Det er meningen at du selv skal taste inn termindato, den regner det ikke ut for deg, så jeg lurte på hva du mener med at termindato blir feil?

Hvis det er noe feil med den, er det selvsagt noe vi må fikse på :-)

Annonse

Annonse

Hei dere!

Beklager at dette tar litt tid, men vi er opptatt av å få dette riktig - så vi vil gjøre jobben med ukeregnskapet litt grundig. Dette handler dels om tekniske ting, men også om hvordan vi skal telle uker - her opereres det ikke med noen felles standard vi kan henge oss på. Noen mener man er i uke 16 når man har 16 fullgåtte uker, andre mener man er i uke 16 når man er over 15 fullgåtte uker (15 + 3, for eksempel). Det er litt delte meninger om denne saken, så vi må ta den tiden vi trenger til å få gjennomdiskutert hvor vi skal legge oss.

Elin kommer tilbake til dere på dette :-)

Det sier jo seg selv at når man har gått FERDIG 16 uker, så kan man ikke være i uke 16 lenger...? Skal jo ikke Så mye til for å skjønne det vel...? herregud.... Og i tillegg har dere operert sånn her inne før, så hva er problemet med å fortsette med det?

Voldsomt så vanskelig dere skal gjøre ting altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...