veivalg Skrevet 13. januar 2012 #1 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei. Jeg står i startgropen på mitt første IVF-forsøk og gikk 15 dager på synarel spray og hadde UL for å sjekke om det var klart for oppstart med gonal-f. Jeg var desverre ikke nedregulert skikkelig, syklusen hadde ikke stoppet helt opp. Klinikken sa derfor jeg skulle slutte på synarel, ha ny UL om 12 dager og så skal jeg bytte til Suprefact (er det Suprecur på norsk??). Jeg fikk mens som normalt da jeg gikk på Synarel. Jeg var helt ferdig med mens på dag 7 da jeg også hadde UL. Og livmorslimhinnen var helt nedregulert, men hadde altså en folikkel som var litt for stor. I går på dag 8 fikk jeg en liten småblødning. Mest brunaktig og bare litt som også har vedvart i dag. Har lest at dette er normalt når man har gått på Synarel fordi livmorslimhinnen er så tynn. Uroer meg derfor ikke så mye, men hadde vært beroligende å høre om andre også har erfart dette. Altså å småblø igjen etter at mens var stoppet helt opp? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900890-synarel-nesespray-og-sm%C3%A5bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå