Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #1 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei. Har dere som har hatt flere MA opplevd det lit hver gang? Har hatt 3 normale svangerskap uten blødninger, og 1 MA. Da jeg hadde MA hadde jeg en mikroskopisk blødning I uke 5+.Så ingen blødning frem til uke 9, da hadde jeg en liten blødning, var hos legen som kun tok urinprøve og konstanterte at jeg fortsatt var gravid. Ny blødning uka etter, ny urinprøve med samme resultant. I uke 12 hadde jeg ny blødning og forlangte ul. Fikk da påvist MA. Tom fostersekk som tilsvarte ca uke 9. Nå er jeg gravid I uke 5+5. Hadde en liten blødning i uke 4, og en ny litt større blødning i uke 5, med påfølgende brunlig utflod i noen dager. Ikke noe de siste 3 dagene. Lurer på om det kan være en ny MA, og lurer derfor på om det har artet seg likt hver gang for dere som har opplevd det flere ganger. Skal til lege I neste uke, og kommer til å be om HcG prøver for om mulig å bli litt klokere..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900869-erfaringer-flere-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma78 Skrevet 13. januar 2012 #2 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei. Har dere som har hatt flere MA opplevd det lit hver gang? Har hatt 3 normale svangerskap uten blødninger, og 1 MA. Da jeg hadde MA hadde jeg en mikroskopisk blødning I uke 5+.Så ingen blødning frem til uke 9, da hadde jeg en liten blødning, var hos legen som kun tok urinprøve og konstanterte at jeg fortsatt var gravid. Ny blødning uka etter, ny urinprøve med samme resultant. I uke 12 hadde jeg ny blødning og forlangte ul. Fikk da påvist MA. Tom fostersekk som tilsvarte ca uke 9. Nå er jeg gravid I uke 5+5. Hadde en liten blødning i uke 4, og en ny litt større blødning i uke 5, med påfølgende brunlig utflod i noen dager. Ikke noe de siste 3 dagene. Lurer på om det kan være en ny MA, og lurer derfor på om det har artet seg likt hver gang for dere som har opplevd det flere ganger. Skal til lege I neste uke, og kommer til å be om HcG prøver for om mulig å bli litt klokere..... HCG kan fremdeles stige ved MA. Kanskje du burde be om tildlig ul i uke 6:) Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900869-erfaringer-flere-ma/#findComment-143929831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peispå! Skrevet 13. januar 2012 #3 Del Skrevet 13. januar 2012 Enig med Carma78, få både hcg prøver og ul. Ikke konkludere alene utifra hcg-de kan være så variable. På spm om symptomer var like, må mitt svar bli både ja og nei. Endel var likt, men noe ulikt også. Få deg ul, beste måte å se om alt er ok. Lykke til herfra også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900869-erfaringer-flere-ma/#findComment-143929900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå