Gå til innhold

Noen tips om "morsomme" prøve App's?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der man selv kan fylle inn tid man har sex, har el, får mensen osv. Og som samtidig viser tid neste mens er, ca.

Jeg har en ustabil syklus, så trenger noe som kan hjelpe med å holde styr på dette. prøvde mylog, men likte den ikke helt. Får heller ikke slettet den dagen jeg har sagt at mensen skal komme, og når den ikke kom da ble jo alt feil med el og sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker My Period Tracker, så får jeg registrert når vi har hatt samleie, legger inn egne notater osv. Jeg synes den er veldig grei.

Skrevet

Jeg har FemCare... men den passer kanskje best desom man ikke har en usikker periode... litt usikker. Du kan jo se :-)

Skrevet

Jeg bruker period diary :) syns den er bra !

Skrevet

Jeg vil anbefale FertilityFriend. Se www.fertilityfriend.com. Der har man en nettprofil som synkroniserer med appen på mobilen. Den er lagt opp til at man også skal tempe, men det går fint an å bruke den uten å tempe også. Man kan legge inn mens, spotting, eggløsningsslim, eggløsningssmerte, medisiner man tar, symptomer, resultat av eggløsningstester...hva du vil, egentlig. Også holder den oversikt over sykluslengde, lutealfase osv og estimerer når neste el vil bli ca ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...