Lykkelig_77 Skrevet 13. januar 2012 #1 Skrevet 13. januar 2012 Hei Jeg lurer på om det er noen her som har merket selve befruktningen? Og hvis...hvordan føltes det? Har prøvd i 5 mnd nå,uten og lykkes,hadde eggløsning for 1 1/2 døgn siden og når jeg våknet igår,hadde jeg smerter i magen som kjentes ut som en kniv som roterte rundt,det varte bare noen minutter. Kan det ha vært befruktning??
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 Jeg tror jeg merket det, men ikke sånn som du forklarer det, men det er sikkert forskjellig fra folk til folk. Om det var befruktning, vet jeg ikke. men mye mulig.. Det får du ikke vite før du tester om noen dager. Første gangen jeg var gravid (sa) så var jeg ganske svimmel, og dårlig dagen etter det må ha skjedd. Andre gangen (Er nå en aktiv stor liten gutt) så kaldsvettet jeg hele dagen etter det må ha skjedd, og var ikke i form, trodde jeg brygget på en forkjølelse eller noe.. Der og da så tenkte jeg aldri at det var befruktningen eller hadde noe med det å gjøre, men når jeg tenker på det i ettertid så ser jeg jo at det må være den naturlige forklaringen med tanke på tidspunktene og at jeg ikke ble syk eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå