Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut ved et sjokk at jeg var gravid på mandag. Er 5 uker i dag. Har ikek visst at jeg var gravid og var på fylla forrige helt og har gått på medisiner som kortison og sovemedisiner. Etter at jeg fant ut at jeg var gravid så stoppet jeg med alt. Har symptomer som at jeg tisser heeeele tiden og er oppblåst, men eller ingenting. Meen, i dag så kan jeg skimte at utfloden skifter litt farge. Det lukter ikke hverken av urinen eller utfloden. Det kan være litt sånn småslimaktig innimellom. Jeg føler at jeg går og sjekker hele tiden, og innimellom kommer det ingenting på papiret, men så kan det komme litt igjen. Det er veldig lite det er snakk om. Men jeg er livredd nå for at dette kanskje ikke går veien. Har vært gravid før med tvilinger med ivf, men det døde :( Dette har skjedd på naturlig måte og alt er anderledes. Det jeg lurer på er om det er noen som har opplevd at det kan komme farge på utfloden og at det likevel kan gå bra. Jeg vet at det kan forekomme i uke 7-8, men så tidlig som uke 5 er vel ikke positivt? Det er ikke blod i utfloden, enda hvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg. Utflod er like normalt i veke 4, 5 som i veke 8. Farga utflod skal sjekkast ut. MEd tanke på det du forkalrer her ville eg definitivt bestilt time hos lege og fått snakka om alt dette. Nokon meiner at er ettersom navlesnora blir utvikla i veke 5 så er ikkje det som skjer før så viktig. Andre er totalt uenig. Ein lege vil kunna beroliga deg. Og i veke 6 kan du sjå omd et er liv på ultralyd. Leit å høra at du har mista før. OG lykke til denne gongen!

Skrevet

Hei kjære deg. Utflod er like normalt i veke 4, 5 som i veke 8. Farga utflod skal sjekkast ut. MEd tanke på det du forkalrer her ville eg definitivt bestilt time hos lege og fått snakka om alt dette. Nokon meiner at er ettersom navlesnora blir utvikla i veke 5 så er ikkje det som skjer før så viktig. Andre er totalt uenig. Ein lege vil kunna beroliga deg. Og i veke 6 kan du sjå omd et er liv på ultralyd. Leit å høra at du har mista før. OG lykke til denne gongen!

Tusen takk for svar. Har snakket med legen og de sier ja at for noen er det vanlig og for andre ikke. Skal ta hcg prøve på mandag og fått ul 30 januar, da er jeg i u ke 7+3 og da kan de se om det er et hjerte som slår. Håper jeg kommer meg dit og ikke begynner og blø. Det kommer ikek noe i truseinnlegget, bare bittebittelitt når jeg tørker meg

Skrevet

Du må ikke stoppe med kortison, det er et stoff både du og fosteret trenger....

Skrevet

Har det på samme måte som deg, er 5+2 i dag og har hatt litt misfarga utflod til og fra heile uka. Skal på ul på mandag. sist dette skjedde fikk jeg en sa etter tre uker, men så skal det også sies at jeg har en frisk sønn som jeg hadde det slik med alle de 12 første ukene til og fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...