Mia2011 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #27 Skrevet 14. januar 2012 Ja jenter, nå er dere vel spente... har vært en laaang dag med masse å fordøye Vi ble tatt godt i mot på sykehuset idag tidlig ogetter en lang prat om det som har "oppstått" viste ultralyden en sprelsk og frisk gutt jeg er .. hold dere fast .. 20+5 dager gravid, termin i slutten av mai.. det er et lite under dette her, under 1% sjanse for at slikt skjer.. Gynekologen har sjekket opp og forhørt seg med Rikshospitalet og vi kan få komme dit hvis vi er usikre på noe.. men utvidet og detaljert ultralyd utført av to forskjellige viser det samme, at det er en frisk gutt med alt vitalt helt i orden vi er såå glad, men likevel så sjokkerte.. iløpet av bare noen få mnd blir vi foreldre igjen.. vi priser oss lykkelige for at alt er bra så langt, omstendighetene tatt i betraktning og krysser fingrene for at babyen er like frisk og sprelsk når han kommer til verden.. Igår følte jeg meg helt motløs, men ikveld føler jeg meg mye bedre.. tar ikke noe for gitt men ser frem til en spennende tid. Skal på sykehuset igjen om ett par uker, så vil de følge oss tett frem til fødsel og det er betryggende.. Takk for alle tilbakemeldinger her inne.. nå skal jeg finne veien over til 2 trimester Lykke til jenter
Susanne85 Skrevet 14. januar 2012 #28 Skrevet 14. januar 2012 Jøss, JEG er sjokket over at slikt går ann, så kan ikke tenke meg hvordan du har det som er midt oppi det! Men gratulerer med halvveis gått svangerskap, og lykke til fremover!!
Peispå! Skrevet 14. januar 2012 #29 Skrevet 14. januar 2012 Wow! Det må jeg si! For et sjokk, men for et mirakel!! Håper dere får samlet dere litt etterhvert, og koser dere med denne nyheten om guttebassen som klorte seg fast mot alle odds:-) Han er ihvertfall en "stayer" og jeg håper dere klarer å glede dere. Ønsker deg all mulig lykke til fremover, og gratulerer så mye:-)
cowboylaila Skrevet 14. januar 2012 #30 Skrevet 14. januar 2012 Godt å høre at det gikk fint idag! Da er det vel på tide å gratulere med graviditeten da.... Lykke til videre i svangerskapet!
Rime Skrevet 15. januar 2012 #31 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Gratulere så masse! Heilt fantastisk! Skjønner gårsdagen må ha vært surrealistisk, men for en gave, lykke til videre og så håper jeg alt står bra til med han når han endelig får komme ut i denne verden! klem Ja og tenk, gutten kommer 1 år etter den siste jenta di blei født, wow! Endret 15. januar 2012 av Rime
Prusseluskan Skrevet 15. januar 2012 #32 Skrevet 15. januar 2012 Gratulerer, og velkommen etter i mai 2012 klubben:) Godt å høre alt ser bra ut! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå