Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gravide i Ålesund???? Har termin selv i begynnelsen av juni, gøy Å bli kjent med andre gravide:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har treff for første gang nå på mandag, på lyspunktet vi er 7 stk. Og flere har termin i mai jeg har selv termin i slutten av mars. Treffet ligger inne på treff :)

Skrevet

Stedet er endret til lyst m du har lyst til å hilse på. Vi er 5

Skrevet

Når på mandag? Ligger inne på treff, skal sjekke:)

Skrevet

Så det var mandag som var, da var jeg litt sent ute. Men det blir vel flere treff???

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei ! :)

Jeg har termin i April 2012 og har interesse av å være med på treff i ålesund :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare å gå inn på Ålesund treff på Facebook, så legger vi deg til. Alle er hjertelig velkommen

• 1 måned senere...
Skrevet

Er bar e5 uker på vei, er det flere som er "nybakt"? Eller er alle snart ferdige? :)

Skrevet

Hei! har termin i slutten av september, lurer på det samme som håpefull-mamma, er alle snart ferdige eller er det flere som har termin i august september?

Skrevet

Hei! har termin i slutten av september, lurer på det samme som håpefull-mamma, er alle snart ferdige eller er det flere som har termin i august september?

Jeg har termin i juli, så er ikke helt "ferdig" enda :)

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Vi er fortsatt en 5-6 stk som møtes hver tirsdag på lyspunktet klokken 18.00, og alle er hjertlig velkommen :)

Skrevet

Så koselig da! Hvor lagt er dere på vei? Er de fleste over 7 mnd? Jeg er "bare" 13+3... :)

Skrevet

Vi har termin juni, juli, august og september så vidt jeg vet, er ikke helt sikker! Men føler ikke det har så mye å si egentlig, vi kommer bare sammen og snakker om alt mulig, og spiser god mat! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...