Gå til innhold

hvordan gå ned i vekt og bli kvitt hengende mage etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Nå er mitt barn snart 8 mnd og jeg har knapt gått ned 3 kg etter svangerskapet hvor jeg la på meg 12 kg!

Magen henger og disser og jeg aner ikke hvordan jeg skal få den strammere og at vekta kan gå ned så jeg kan komme inn i mine klær igjen!Er det noen der ute som har gode tips og råd til en som føler seg som en dundre og samtidig ikke kan "hoppe og sprette" pga smerter i bekkenet enda??

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei :)

jeg har selv født 3 barn, det siste for 1 år siden :)

jeg gikk heller ikke ned i vekt, kun noen kilo etter fødselen, men veide mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid... frustrerende...

og magen den følte jeg var alltid oppblåst å hengete...

men det som har hjulpet meg er noe jeg bestilte på nett.. husker ikke helt hva siden het, jeg rev av en lapp fra en poster som hang på postkasse stativet, å den er vekk nå.. men jeg tror det var www.sunnere.net eller sunnere.no eller noe sånn..

jeg har prøvd dette noen måneder nå, å skal si det er forandringer :) ikke bare har jeg gått ned 7kilo, men huden min er blitt strammere på kroppen, og huden er blitt mykere og bedre, å jeg har fått masse energi :) og er nesten aldri syk lenger :) kan virkelig anbefales :)

• 4 uker senere...

Jeg har født 5 barn. Nå sist har jeg ikke giddet og stresse med vekten. Rundt begynnelsen av januar tok jeg grep. Meldte meg inn i et treningstudio her vi bor. Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle gjøre noe slikt :-)

Har et par venninner jeg trener med, og har nå gått ned 6 kilo. Skal ned 4-5 kilo til. Formen er mye bedre, og kroppen føles strammere :) Anbefales!

• 2 måneder senere...

hei :)

jeg har selv født 3 barn, det siste for 1 år siden :)

jeg gikk heller ikke ned i vekt, kun noen kilo etter fødselen, men veide mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid... frustrerende...

og magen den følte jeg var alltid oppblåst å hengete...

men det som har hjulpet meg er noe jeg bestilte på nett.. husker ikke helt hva siden het, jeg rev av en lapp fra en poster som hang på postkasse stativet, å den er vekk nå.. men jeg tror det var www.sunnere.net eller sunnere.no eller noe sånn..

jeg har prøvd dette noen måneder nå, å skal si det er forandringer :) ikke bare har jeg gått ned 7kilo, men huden min er blitt strammere på kroppen, og huden er blitt mykere og bedre, å jeg har fått masse energi :) og er nesten aldri syk lenger :) kan virkelig anbefales :)

Hva heter tablettene eller det du anbefaler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...