Gå til innhold

Til Dere som har blitt gravide.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist hadde vi sex EN gang, og det klaffet.. Nå har vi hatt flere ganger rundt når jeg trodde jeg hadde EL (for to uker siden) også har vi ca annenhver dag nå når jeg virkelig tror jeg har EL :)

Annonse

I. gong eg blei gravid, hadde me sex dagen før smilefjes ein gong, og to gongar kvar dag dei to dagane det var utslag. Då mista me.

Denne gongen hadde me kvar dag, dagen før utslag, og ein gong kvar av dei to dagane med utslag, og dagen etterpå.

DAgen etterpå skal det vera lite sjans å bli gravid. LEgane seier annakvar dag er nok. & fruktbare dagar som avsluttast på eggl dagen...

MAsse lykke til! Eg trur det ikkje speler så stor rolle akkurat kor masse sex ein har, eg trur meir og meir at babyen blir til når den skal. ( altså det må jo sperm til, men det er alltid sperm der viss ein har sex annakvar dag pga levetid) så eg trur det er ei meining med kvar vesle befrukta skatt, og at den kjem når tida er inne. Alle dei vonde mnd eg ikkje blei gravid brukte eg og eggl testar og hadde haugevis av sex, men gravid blei eg ikkje.... Lykke til, håpar ventetida går fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...