Gå til innhold

Legetime i morgen!

Anbefalte innlegg

Jeg gru gleder meg sånn! Har slitt med noen dager lyserosa utflod og blir så nervøs for at noe skal være galt

(igjen)!! Har hatt mange SA er så nå håper jeg spiren sitter og er frisk :) blir litt spennende for jeg er veldig usikker på hvor langt jeg evt er på vei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900703-legetime-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det gikk bra, fikk ikke gjort så mye annet enn at hun bestilte en ul time til meg på mandag, så da får vi se da. Veldig spennende....usikker på hvor langt jeg er på vei også...ca 5+2 tror jeg i dag da. Lurer på om de kan se noe oppklarende på ul så tidlig? Noen som vet?

Hmm, jeg tror i alle fall de kan sjekke hjerteslag, for jeg lurer på om du må være omtrent seks uker på vei for å høre de. Om de høres, så vil du jo være litt lenger på vei, og om de ikke høres, så er du ikke kommet så langt enda. :)

Annonse

Hei! Da har jeg vært på UL og det var en liten dutt med bankende hjerte der!!! Er så GLAAAD!! Er helt skjelven av glede og holder på å sprekke fordi jeg så gjerne vil si det til alle i familien!

Trodde jeg var 5+5 i dag, men UL viste 6+2 :D Tok innvendig ul ja, aldri opplevd at de tar utvendig før etter 12 uker her...

Skal inn på ny om tre uker for å sjekke om alt er bra, da ser de så mye mer sa de, men dette lover jo bra, fine hcg nivå også :) Godt få ropt det ut til dere i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...