Gå til innhold

"blødning" for 6 dag på rad....:(

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva dette skal bety....

Jeg testet negativt på en graviditets test i starten på januar.Ergo er jeg veldig sikker på at jeg ikke har vært gravid, og mistet....jeg har heller ikke vondt.Men jeg kan selvsagt ta feil.

det virker heller ikke som det er mensen blødning jeg har....jeg blør stort sett bare om morgenen, og det er VELDIG lite.Og det er liksom ikke skikkelig blod..mer "utvannet" blod.Jeg trenger med andre ord egentlig ikke bruke bind. Mensen skal jeg vel ha om ca 1 uke....Syklusen min har vært stabil siden jeg sluttet på p-pillene i fjor sommer.

Så ha jeg lest om disse feste blødningene da....Men synes "alle " sier at denne typen blødning bare varer i et par dager..Og det stemmer jo ikke i mitt tilfelle....Dere som har hatt festeblødning, hvordan utartet dette seg for dere?Og hvor lenge varte det?

Jeg blir sprø av dette her altså!Jeg har mistet en gang før,så jeg er veldig skeptisk, og bli nervøs av slike blødninger....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900681-bl%C3%B8dning-for-6-dag-p%C3%A5-rad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva dette skal bety....

Jeg testet negativt på en graviditets test i starten på januar.Ergo er jeg veldig sikker på at jeg ikke har vært gravid, og mistet....jeg har heller ikke vondt.Men jeg kan selvsagt ta feil.

det virker heller ikke som det er mensen blødning jeg har....jeg blør stort sett bare om morgenen, og det er VELDIG lite.Og det er liksom ikke skikkelig blod..mer "utvannet" blod.Jeg trenger med andre ord egentlig ikke bruke bind. Mensen skal jeg vel ha om ca 1 uke....Syklusen min har vært stabil siden jeg sluttet på p-pillene i fjor sommer.

Så ha jeg lest om disse feste blødningene da....Men synes "alle " sier at denne typen blødning bare varer i et par dager..Og det stemmer jo ikke i mitt tilfelle....Dere som har hatt festeblødning, hvordan utartet dette seg for dere?Og hvor lenge varte det?

Jeg blir sprø av dette her altså!Jeg har mistet en gang før,så jeg er veldig skeptisk, og bli nervøs av slike blødninger....

Har du testet???

Jeg har det akkurat presis på samme måte nå...

Når jeg hadde festeblødning så varte det en stund og hver eneste gang jeg gikk på toalettet kom det en del blod på papiret så jeg satte inn en ny tampong hver gang, men når jeg tok den ut ved neste toalettbesøk var det ingenting på den.

Jeg husker ikke nøyaktig hvor mange dager dette varte for det er vel 6 år siden nå, men det var såpass at jeg var overbevist om at dette var mensen.

Jeg fant ut at det ikke var mensen fordi jeg var ute 4 uker senere og ble veldig dårlig dagen derpå. Det var uvanlig for meg, men ikke usannsynlig med tanke på at jeg hadde vært ute dagen før, men da jeg enda spydde i ett 4-5 dager senere dro jeg til legen som ville ta en graviditetstest som da viste positivt.

Ble sendt til ul fordi jeg fortalte om min "rare mens" når legen spurte om jeg viste når forrige mens var. Ul viste at jeg var ca 8 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...