Gå til innhold

Noen som har prøvd "muffinsjernet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at de selger det på Jernia og Traktøren. Lurte litt på og kjøpe meg et slikt.

Skjønner jo at det blir minimuffines med er det ok?

Skrevet

For meg virker det som en bortkastet gadget som garantert ville blitt stuet inn i et skap etterhvert.. Lager jeg muffins lager jeg minimum 8 eller helst 12 (store) og bruker muffinsbrett i ovnen.. Så fryser jeg heller de som er til overs..

Skrevet

jo men store blir så store... tenker på små barnemunner.

Skrevet

Det er jo fullt mulig å bruke små former i muffinsbrettet og det finnes jo også muffinsbrett i forskjellige størrelser.. Det på ikea vet jeg er nokså lite..

Skrevet

Jeg har muffinsjern. (ikke mini muffins, men vanlig)

Fikk det til jul og har brukt det 3 ganger til nå. Mitt blir nok ikke dytta inn i noe skap, for jeg er kjempe fornøyd. Men så lager jeg ikke mer en 12 muffins om gangen. Skal jeg lage mer en det blir det nok på "gamle" måten i steke ovnen.

Det er nok en ting jeg ikke ville ha brukt penger på selv, men ble veldig glad for og få ett. Jeg liker og lage muffins. Og det er det eneste minsten spiser av sånne kake greier. En morsom ting og ha.

Skrevet

Hmm jeg har bestemt meg . jeg kjøper meg et i morgen. det koster ikke mange hundrelappene og det er greit og ha til bursdag baking osv.

Skrevet

Eg skjønar ikkje heilt kva som er fordelen med det framfor eit muffinsbrett i steikeovnen? Er det det at det tek kortare tid å varme opp enn ovnen?? Forklar gjerne..

Skrevet

Jeg lager aldri færre enn 20 (små), gjerne flere, så jeg ser virkelig ikke poenget med muffinsjern til mitt bruk.

I tillegg unngår jeg, så langt det er mulig, stort kjøkkenutstyr som er til bruk for én spesifikk ting. F.eks. eggkoker, riskoker, popcornmaskin, brødrister, iskremmaskin, brusmaskin etc etc.

Skrevet

Jeg lager aldri færre enn 20 (små), gjerne flere, så jeg ser virkelig ikke poenget med muffinsjern til mitt bruk.

I tillegg unngår jeg, så langt det er mulig, stort kjøkkenutstyr som er til bruk for én spesifikk ting. F.eks. eggkoker, riskoker, popcornmaskin, brødrister, iskremmaskin, brusmaskin etc etc.

Elsker popcornmaskinen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...