Gå til innhold

hadde dere like eller ulike svangerskap dere som har flere barn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt første svangerskap var eit kvalme-helvete som braut meg ned fysisk og psykisk. Mitt andre svangerskap varte helvete bare i 5 måneder. Begge dei to var jenter. No venter eg nummer tre. Er kvalm no og, men er bare 10+5 og kvalmen er annerledes og ikkje like nedbrytande. Oppkast ja, men med gode periodar.

forrige gang hadde jeg ømme pupper,var kvalm med oppkast fra uke 8-12 ca, veldig hormonell( tok lett til tårene) enten det var fordi jeg var glad eller lei meg!

da fikk vi en gutt!

denne gangen har jeg ømme pupper!thats it.

her er ingen oppkast og kvalme eller noe annet.

vet ikke kjønn enda.

Annonse

jeg har to barn og prøver på nr. 3 :)

Mine to svangerskap var totalt forskjellig. Det første: ikke kvalm i det hele tatt, hadde noe blødning i 1. tri., ømme pupper, men generelt veldig sprek. Svangerskap nr.2: kvalm fra uke 6 til uke 15, ingen blødninger, ømme pupper der og, sprek til 3. tri. Da var jeg tung og sliten.

Jeg har to jenter, så det at min to svangerskap var forskjellige har ingenting med kjønn å gjøre.

Første svangerskap var jeg kvalm hele svangerskapet....fikk jente...kvalmen begynte i uke 7.

Andre gangen begynte også kvalmen i uke 7, og varte til litt over uke 20.

Nå er jeg gravid på nytt, er 5 uker på vei, og har vært stup kvalm fra uke 3....lurer på hvilket kjønn dette blir....

Jeg har 3 jenter. Første kasta jeg voldsomt opp, skulle vært innlagt men hadde ikke rette oppfølgninga. Var lett på foten hele veien når maten begynte holde seg nede.

Kasta opp i 5 mnd.

Nr 2. kastet jeg opp i 3 mnd. Minste i 2 mnd.

Denne gangen har tanken slått meg mange gang, kjedelig å gå gravid med gutt. Har for første gang fått mye mere hårvekst på beina, vokser fort. Med jentene har jeg ikke trengt barneber meg på flere uker, for det har ikke vokst hår på beina da.

Så nå tror jeg det er gutt, selv om det kinesiske fødselskartet sier jente og den stemmer på de 3 første...

Skal sies at jeg er trøtt som f... denne gangen og bare vil sove sove og sove....

Jeg hadde to helt forskjellige svangerskap.

Nr 1. - KVALM, kastet opp, ømme pupper, tisset ekstremt mye, lyst på søtt.-Jente

Nr.2 - Stuptrøtt, svangerskapsmigrene og fæl bekkenløsning. Ikke trøtt, eller særlig kvalm, lyst på surt/salt- gutt:-)

Sikkert ikke samsvar med plager og kjønn bestandig, men jeg var ganske overbevist om at det måtte være en gutt denne siste gangen:-)

to forskjellige og to gutter. 1: ekstrem svangerskapskvalme hele svangerskap, bekkenplager fra uke 10 som ble kroniske desverre, svangerskapsforgifting.

2: normalt kvalm men ikke konstan gjennom hele dagen kun i 5 mnd, blodpropp uke 23, begynnede preeklampsi, men fikk det ikke:-). bekkenet et hakk bedre.

3: bare litt uggen innimellom. kjenner økte smerter i bekkenet enn de jeg har til daglig uten å være gravid, er bare 6 uker, men har vært det beste til nå. fungerer ganske normalt, det gjorde jeg ikke tidligere svangerskap ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...