Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bli foreldre til en perfekt liten gutt! En ekte supermann der han lå med den ene armen strekkt godt opp i været!

Han var så utrolig nydelig! Han lå der å nikka med hodet :) Og det var ingen tvil om at det var en gutt, det viste han fint frem når han sto i bro, hihihi, akkurat som at han ville vise seg frem.

Hjelpes hvor bløtt mamma hjertet ble i dag!! Tårene rannt og det gjør det fortsatt når jeg tenker på at vi fikk se han i dag!

Helt fantastisk opplevelse! Tenk at han snart skal komme ut til oss;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så koselig!! Gratulerer :) Misunner alle som snakker om ultralyd om dagen, selv skal jeg ikke før den 23.januar, det føles som en evighet.

Var innom Cubus, så et par sparkebukser på salg som var helt nydelig! Det var en hvit (med grå bjørn) og en lys blå (med hvit bjørn), jeg måtte kjøpe en av hver, en i 62 og en 68. Den lyseblå blir gave dersom vi får jente.

Litt lettere å tenke navn og handling når man vet kjønn :)

Skrevet

åå så koselig!! Gratulerer :) Misunner alle som snakker om ultralyd om dagen, selv skal jeg ikke før den 23.januar, det føles som en evighet.

Var innom Cubus, så et par sparkebukser på salg som var helt nydelig! Det var en hvit (med grå bjørn) og en lys blå (med hvit bjørn), jeg måtte kjøpe en av hver, en i 62 og en 68. Den lyseblå blir gave dersom vi får jente.

Litt lettere å tenke navn og handling når man vet kjønn :)

Måtte rett avgårde å kjøpe en boddy med bil på selv:)

Har akkurat fått vogna vi bestillte, ellers så har vi ikke handla noe, så da måtte vi liksom kjøpe noe nå som vi hadde fått vite at det var en gutt:)

Skjønner godt at du gleder deg. jeg var ikke forberedt på hvor spesiellt det kom til å bli. det var noe helt annet en å se hjerte i uke 8. Nå lå han liksom der, å sprella med bein og armer <3 Da blir det liksom lettere å forstå at det faktisk er et lite menneske der inne:)

Skrevet

Gratulerer med gutt :-)

Gleder meg til det er min tur til ul :-)

Skrevet

Så koselig:-) Jeg var også på ultralyd i dag. Spent på om jeg fikk se kjønn på tvillingene. Den første babyen jordmoren sjekket skjønte jeg raskt at det var ei lita jente. Så det før jordmoren hadde sagt noe, og sa høyt: ååå det er jo ei jente! Så rant mine tårer også! Den andre var vi heller ikke i tvil om hva var, det vistes veldig godt at det var en liten lur mellom bena. Veldig morsomt at det ble en av hver! Kom ut i bilen etter UL, og tårene strømmet. Har sett dem flere ganger før, men ikke på denne måten. å få vite kjønnet gjorde det også mer virkelig. Jeg var også på babybutikk og kjøpte en blå og en rosa body med brune bamser og ei lita brun bukse til. Måtte bare;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...