Gå til innhold

Noen erfaringer med denne vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://babycare.bcare.co.uk/shop/1121-emmaljunga-edge-duo-combi-charleston.html

Har omsider bestemt oss for vogn (og farge) :)

Den koster litt men slipper å bytte etterhvert som babyn vokser, kan brukers fram til 3 år :)

Lurer bare på om noen har erfaringer med denne vognen?

Har hørt at den er tung, men siden vi ikke har bil og bor så og si midt i byen blir det mye gåing på oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaringer med denne vogna, men har hørt mye positivt om Emmaljunga sånn generelt sett..

Men ville bare si at ca alle vogner på markedet er vogner som vokser med barnet og de fleste kan brukes til de er godt over 3 år (noe denne også kan)

Lykke til videre ;o)

Skrevet

Vi har denne vogna, bare med sportsunderstell. Den er litt tung å ta inn og ut av bil, men ellers er jeg veldig fornøyd!

Stor og romslig bag som kan brukes lenge.

Skrevet

vi hadde denne vogna bare med sportsunderstell til storebror,å gleder med til å lete den fram til lillesøster.. elsker rett å slett den vogna! den er selvfølgelig litt tung i forhold til andre,men det gjor egentlig ingenting.

den er utrolig god å trille på all slags føre. kunne ikke tenkt med en annen bagvogn enn den.. sportsdelen er veldig god den også :))

Skrevet

Vi hadde denne vognen til førstemann, er kjempe fornøyd, den er litt tung og ta inn og ut av bilen, men er fantastisk på vinterføre og på alle underlag, Bagen er romslig, og kan brukes lenge.

Vi skal bruke denne til nestemann som kommer i juli. Kunne ikke tenk meg en bedre vogn. :-)

Skrevet

Super som bagvogn, alt for stor og tung som sportsvogn. Men igjen fin som barnehagevogn, og da kan man kjøpe en mindre sportsvogn/trille å ha i bilen! Vil forresten ikke anbefale sportsunderstellet, det er drøyt tungt!

Jeg har hatt ganske mange vogner, akkurat nå har jeg Emmaljunga classic sport stående i bhg, en McLauren i bilen og skal kjøpe en Emmaljunga Mondial Duo til den lille i magen...

Skrevet

VI har denne vogna til storesøster og vi er veldig fornøyd.

Det eneste som er minus er dårlig solskjerming og litt "slapt" regntrekk, men ellers super vogn med god plass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...