Gå til innhold

Ungt ektepar som har slitt litt, kan noen vær så snill og ta en titt på oss?

Anbefalte innlegg

Hei, og riktig godt nyttår til dere alle fordi om vi er godt inn i Januar :)

Vi er et ungt ektepar som har prøvd å få en liten spire i magen i seks månder nå. Vi begynner nå å bli litt bekymret for om det er noe galt med en av oss, da jeg mistet mens i fire månder før den nå kom tilbake igjen.

Spørsmålet vårt er om noen her kunne være så utrolig snill å se om det er en graviditet på oss i 2012 ?? Eventuelt når og kjønn?

Min fd er 17.05.1991

Min manns fd er 25.11.1990

Tusen takk hvis dere tar en liten titt på oss! :)

Fortsetter under...

Får ikke opp noe syn på deg dessverre..

Men jeg trakk et englekort på deg!

Erkeengelen Jofiel sier:

" å være i kontakt med naturen hjelper deg å synkronisere din hjerterytme til de universelle hjerteslag. Dette gjør at din naturlige timing forbedrer seg, og du vil være på rett sted til rett tid. DU fornyer ditt livsmot og din energi ved å være i naturen. Kom deg ut hver dag, selv om det kan føles som et tiltak. Når du først har kommet deg ut, ta deg tid til å registrere alle duftene, og legge merke til den praktfulle skjønnheten. Du skal vite at du er en del av naturen, og at du også er vakker."

Lykke til videre!

Får ikke opp noe syn på deg dessverre..

Men jeg trakk et englekort på deg!

Erkeengelen Jofiel sier:

" å være i kontakt med naturen hjelper deg å synkronisere din hjerterytme til de universelle hjerteslag. Dette gjør at din naturlige timing forbedrer seg, og du vil være på rett sted til rett tid. DU fornyer ditt livsmot og din energi ved å være i naturen. Kom deg ut hver dag, selv om det kan føles som et tiltak. Når du først har kommet deg ut, ta deg tid til å registrere alle duftene, og legge merke til den praktfulle skjønnheten. Du skal vite at du er en del av naturen, og at du også er vakker."

Lykke til videre!

Tusen takk for at du tok deg tid :) Kjenner meg faktisk veldig igjen i englekortet!

Annonse

hei :) Jeg er sikker paa at du blir gravid i løpet av 6 mnd ;)

Som i Juni, eller 6 prøvemåned? Har nemmelig fått 6 prøvemåned før noe som vil si nå :)

som i at du blir gravid innen juni 2012 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...