Kanskje snart <3 86 Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Blir jeg gravid? Min fødselsdato: 01.09.86 Samboeren 29.06.83 Håper på svar
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 ja du blir mamma men sitter du med skyldfølelse for at du ikke blir gravid? Føler du må ta en titt inn i deg selv, og jobbe litt med det... Tror du blir gravid på neste forsøk
Kanskje snart <3 86 Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2012 Tusen takk for svar Sitter ofte med en ensomhetsfølelse oppi alt hormonstyret selv om jeg har en samboer som gjør sitt beste for å holde meg positiv. I det siste har jeg faktisk hatt en slags skyldfølse med tanke på at det er få av eggene mine som har vært av topp kvalitet, men samboeren sine prøver er bedre. Så føler der er litt min skyld, men vet det er feil å tenke sånn.. Har en litt bedre magefølelse på dette forsøket faktisk, og er litt mere positiv heldigvis:) Kan være fordi jeg ruger på 2 ) Håper en av oss har rett For nå er jeg virkelig så klar jeg kan for å bli mamma!! Hadde vært så kjekt å hørt fra flere her inne... ) Noen flere som vil spå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå