Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Er i uke 23 nå og har etter juleferien hatt en stressende periode på jobb. Merker at magen knyter seg mer og mer med vonde kynnere som også sitter i korsryggen. Magen føles også øm på sidene og øverst. Flere som har det sånn ?
perl1 Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Sånn har jeg hatt det siden uke 15-16, de kraftigste kynnerne har vært like smertefulle som leggkramper! Når man går med mye kynnere blir magen veldig øm, rett og slett fordi magen jobber mye og musklene blir slitne og vonde. Kan sammenliknes med gangsperre. Jeg har rett og slett fått beskjed fra jordmor om at jeg ikke får jobbe mer, så er sykemeldt ut svangerskapet. Det er jeg fordi mye kynnere kan føre til tidlig modning og dermed økt fare for prematur fødsel. Det eneste som hjelper er å slappe helt og totalt av. Så nå er jeg 26 uker på vei, og gleder meg til midten av april når lillegutt er ute og dette er over! Rett og slett!
ariel78 Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Takk for svar :-) Jeg skal til legen neste uke så får ta det opp da. Tenker ikke at det kan være så sunt å jobbe 100 % når det er sånn. Så øm rundt hele magen nå at jeg orker knapt å bevege meg. Hjelper når jeg slapper av, men med to aktive barn blir det minimalt av det på fritiden også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå