Gå til innhold

Kjente en liten dytt på utsiden, magisk!

Anbefalte innlegg

Lå i går kveld og kjente at hun var våken inni der, vet ikke hvor bevisste bevegelsene er enda men...

Hadde handa på magen og det kom en liten dytt, hihi så magisk åsså. Gleder meg til jeg kan kjenne alle bevegelsene, selv om jeg kommer til å angre på at jeg ønsker dette når hun sparker meg i ribbeina om tre mnd hehe

Jer er 18 uker så hadde begynt å håpe på å kjenne noe mer enn kribling.

Fortsetter under...

Så moro!!

Jeg kjente ikke første dytt utevendig før jeg var 26 uker eller noe på vei, og er 28 nå, og sjelden jeg kjenner dytt utenifra, men han styrer noe veldig i magen og sparker mye, så liv er det hvertfall der :o)

Hmm så sent, har du morkaka plassert foran kanskje da? har lest at da kjenner man ikke spark like godt.

Men hos meg var dette var er ørliten dytt åsså, har vært på Ul og søtnosen ikke større enn en banan og 4cm fra øre til øre hehe

Morkaken er plassert bak, og barnet ligger fint med hodet ned. Men jeg har ikke fått store magen og barnet har Gastroschise (tarmene vokser utenfor kroppen), så derfor kan sparkene være noe mindre kjennbare! Men er sirkus i magen min og kjenner han mange ganger om dagen, så nyter det jeg kjenner i magen :)

Annonse

Samme her, herlig opplevelse! Jeg er i uke 21.

Jepp det er en herlig tid vi har foran oss damer, selv om jeg gleder meg aller mest til skatten kommer ut og jeg kan kose, klemme, kysse og ahh blir så bra hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...