Gutt2011+Spire2012 Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Har en gutt på 8 mnd, og har nesten dårlig samvittighet ovenfor ham. Jeg er jo i dritform fortiden, sliten,kvalm og trett... Føler det går utover ham!! Og det gjør vondt. Prøver så klart å bite tennene sammen og gjøre alt for ham, men merker at jeg ikke rekker til hele tiden... Tungt med en liten hjemme og en i magen som "gjør kroppen min rar"... Noen som bare har en liten oppmuntring på lur? Forresten, får masse hjelp av samboeren min, så har egentlig ikke noe å klage over. Men når han er på jobb føler jeg meg som en elendig mamma (at the moment!). Uff, måtte bare få ut litt frustrasjon. Er ikke av personen som klager til andre folk..
Anette_33 Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Prøv å være mest mulig ute med gutten din. Det gir deg D vitamin og frisk luft. Ta ham med på åpen barnehage etc.slik at dere kommer dere ut på dagtid og du får truffet andre voksne. Forsøk å la din samboer ta kveldsstellet, slik at du får hvile skikkelig. Lykke til.
Gutt2011+Spire2012 Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2012 Samboer gjør nesten alt på kvelden, så er dagen som sliter på meg kjenner jeg. Har ikke energi til å dra ut før iallefall etter 12... men såklart, prøver komme oss ut, men har ikke bil, så da blir det ting i nærområdet, og er ikke noen åpne barnehager. Men prøver jo besøke litt folk da... Men føler det er tuungt! Men håper dette går over snart! Er over 12 uker nå, så ser litt lys der fremme
Toolose Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Det hadde vært kjedelig hvis alt var på topp hele tiden, da hadde ikke oppturene vært så fantastiske!! Når alt går nedover, så er det bare en vei.. Og det er oppover! Dagens sitat, hehe Kos deg med at du faktisk gjør verdens viktigste oppgave, du bærer frem et barn. Så ikke føl den "liten" med at du er sliten og ikke helt rekker til... Tror det er mange av oss, men ikke alle tør å si ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå