Gå til innhold

Har en dårlig dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage min nød litt :-S

Skled på isen på søndag og etter det har bekkenet vært skikkelig vondt. Symfysen fikk seg en skikkelig strekk og det verker konstant. Ikke akkurat voldsomt smertefult, for jeg har jo vett på å holde meg i ro, men jeg er ikke så god på å bare sitte på sofaen dag inn og dag ut, så i dag har jeg vært grinete fra jeg stod opp :-(

Magen er i veien, selv om den ikke er så stor, og jeg går som ei gammal kjærring. Orker ikke plukke noe opp fra gulvet, enda huset virkelig trenger en opprydning. GAAAAAAH!

Sover dårlig hver eneste natt også. EN blanding av at jeg må tisse hele tiden og at jeg våkner pga bekkenet når jeg snur meg. Kan bare ligge på sidene, for det er litt tungt å sove på ryggen nå, og det gjør ikke bekkenet noe bedre. Nei, fytterakker'n! Jaggu bra det ikke er så lenge igjen. Bare 4 uker nå, så... Til termin, vel og merke :-S

BæSJ TISS PROMP!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen i bekkenvondten din :/ ...Ikke nok med at man må opp på natten på do, men våkner også ved bevegelse av at symfysen brenner. argh.

Om du klarer å få deg 5min i sofaen i dag, prøv med en varmeflaske imellom bena...lindrer litt for meg innimellom :)

...Jeg tenker sånn, at vi blir mer og mer plage imot slutten slik at vi skal "glede" oss til fødselen -for innen da så er man så drita lei. ;) hehe.

Håper dagen blir litt bedre etterhvert, god bedring og unn deg litt "egentid" nå ;)

Skrevet

Uff det høres fryktelig vondt ut! Er min store skrekk å falle på et allerede skakkjørt bekken. Her går det i brodden og det kan bare anbefales:)

Hvis det blir for smertefullt bør du ta kontakt med lege og det kan være lurt å informere jordmor som tar imot deg på føden når den tid kommer.

Lykke til, håper fødsel går veldig bra!

Skrevet

Sklei på isen før jul jeg og brakk armen, Går med gips og termin om en uke.

Skrevet

her har jeg ikke sklidd på isen, men det du beskriver over her har jeg hatt siden 6 mnd.... så begynner å bli så lei all bekkenvondten! startet med bekkenløsning i uke 10. så syns du er heldig som kun har hatt sånn vondt nå :P Men kun 6 uker igjen her, så får holde ut litt til =)

Skrevet

Hvis det er noen trøst så er du ikke alene med å føle deg redusert og forhindret pga vondter... Visse ting som KAN hjelpe litt hvertfall er å sove m en tynn pute under magen når du ligger på siden, og en mellom bena/knærne. Det har hvertfall forbedret de timene jeg får sove....

Utover det: ta deg en så varm dusj som mulig hvis det ikke lar seg gjøre å ta et bad nå og da...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Er så enig i din BÆSJ TISS PROMP... hehe;)

Unner ingen å ha det slik som deg, og vet altfor godt hvordan du har det (bortsett fra fallet på isen....det hørtes ikke noe sÆrlig ut!).

Sitter også hjemme og ser på rotet som vokser rundt meg, samtidig som jeg ikke orker å gjøre noe som helst. Det er heller ikke lett å gjøre ting når man er avhengig av krykker for å komme seg rundt. Og ser i tillegg ut som en pingvin når jeg beveger på meg.

Lykke til de neste ukene til dere alle:)

Skrevet

Jeg bare skled, falt heldigvis ikke, men "forskrævet" meg. Har jo ingen mulighet til å stå imot når jeg sklir ut med bena. Det gjør altså så inni helvetes vondt. Er så lite som skal til før det blir vondt. Var veldig bra i jula, for da gjorde jeg jo ikke noe. Nå er det tilbake til hverdagen og bare en dag med litt inn og ut av bil gjør at det blir irritert. Nå blir det altså ikke bedre med hvile og det er utrolig frustrerende. Har vært sykemeldt en stund, og ble jo gitt opp av manuellterapeuten min 8-) Huff.... Og jeg som vurderer barn nr 3. Galskap!

Hi hi hi Kjenner igjen pingvingangen ja. Er der jeg også. Prøver å holde meg unna krykkene, så får hybelkaniner være hybelkaniner. Ikke så lett med hund i hus. Stakkars... Han blir jo så forsømt han også :-(

Takk for støtten dere. Jeg klynger meg til at det er kort tid igjen og at jeg forrige gang ble veldig fort mye bedre da. Gleder meg villt til barnet er ute og våren er i anmars! Da skal jeg ut og gå laaaaaaaaange turer i skogen!

Skrevet

hei underveis

bortsett fra fallet på isen,er jeg samme sted som deg og noen dage er bare uff,vil også ha den ungen ut å gleder meg til å kunne bruke kroppen igjen.

selv har jeg vondt overalt idag etter en del kynnere igår og inat,selvom der ikke er langt igjen føles det som alt for lenge ;-)

er 37+0 imorgen og håper altså virkelig ikke at jeg går over denne gang faktisk kan hun bare komme hehe.

hører om hvordan alle lager mat å fryser ned ting,sørger for alt vasketøyet osv før babyen kommer,her i huset prøver jeg bare å få det til å gå runt.

2 hunde og 2 barn i forveien gjør at der faktisk er en del der skal gjøres hver dag så hybelkaninerne har flyttet inn.

Kjenner meg så utrolig igjen i det mange skriver i denne tråd å selvom det er godt å vite jeg ikke er den eneste er det trist vi er så mange.

noen dage er humøret bare i bunn og jeg sender deg alle de opmuntrende tanker jeg kan finne ;-)

Tenkte selv jeg skulle prøve å gjøre de siste tingene før fødslen,som den føde bagen idag og glede meg over at der kun er 24 dage til termin idag,men helt ærligt føles 24 dage stadig som for mye,blir ved med å tenke at nå kan det da ikke bli værre,men det er det uken etter allikevel.

vi får prøve å tenke posetivt å ta en dag av gangen,det er lov å klage sytre og alt annet der kan hjelpe det minste og håpe at den snart kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...