Gå til innhold

Trenger barnepass Åsane ca 1 dag i uken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Er ei ung jente på 22 år med mykje erfaring med barnepass. Eg studerer for tida bachelor i historie og har forelesning tirsdag og torsdag. Har derfor mykje tid til over som eg gjerne vil bruke på å passe din lille sønn :) Har erfaring frå tidlegare som dagmamma, vert veldig mykje barnevakt over tida og jobber for eit pedagogisk vikarbyrå ved siden av studiane. Søker no noko meir fast. Er veldig fleksibel med dagane, måndag, onsdag og fredag, men kunne helst tenkt meg å jobbe onsdag om dette passer dykk.

Som person er eg open, ærleg, livsglad og full av energi. Elsker å vere ute, bake, lese og vere saman med barn. Om dette høyrest interessant ut, ta kontakt på 95256724, så kan vi møtest og prate nærmare :)

heisann:) jeg er intereserrt å passe din sønn hvis du fortsatt trenger pass for han. jeg har erfaring med barn, har jobbet i barnehage og passet barn siden jeg var 10år gammel. jeg er 25år og bor i fana. men kan komme hjem til dere å passe han om det er aktuelt. du kan kontakte meg på 41567226 om du er interessert:) mvh lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...