Gå til innhold

Ang. dette med hikking...og kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen i magen min hikker ikke, husker forrige sv.skap så hikket han hele tiden,men denne babyen hikker ikke, er dette normalt?

kan det bety at hun ikke svelger fostervann?

Er 30 fullgåtte, hvor mye hikker deres babyer?

Ikke har jeg kynnere heller lenger,hadde det ofte tidligere i sv.skapet men virker som at det har stoppet helt opp på den fronten, har dette noe å si for treninga av livmora?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en fullstendig hikkefri baby i forrige svangerskap, mens det nå er hikking hele tiden. Er visst sånn at noen hikker og andre ikke, uten at det er noe unormalt med det. Forrige gang hadde jeg heller ikke kynnere omtrent, noe det er mye av nå. Det er nok rett og slett sånn at svangerskap er forskjellige!

Skrevet

Har en som hikker nå, men den forrig hikket altså mye mer, kan jeg huske. Det var jo rett og slett plagsomt! Første gang hadde jeg heller ikke kynnere. Dvs, jeg kjente de i alle fall ikke. Nå har jeg det, men det varierer gjennom ukene hvor mye jeg har det. De siste par ukene har det vært rolig, mens nå de siste dagene har det tatt seg litt opp igjen, og har også endret litt karakter synes jeg ettersom barnet får dårligere plass. Merker også at noen kynnere ikke er forbundet med at jeg egentlig kjenner noe. Magen blir stram, men det er også alt. Noen andre er direkte ubehagelige!

Har ogås hatt regelmessige kynnere hvert 5 minutt som varte i ett minutt. Det var jo litt spennende ;-) Holdt på i et par timer, og så ga det seg. Har ikke hatt det siden.

Tror det varierer veldig hva som er vanlig fra svangerskap til svangerskap. Dette er i alle fall ganske ulikt fra forrige på mange plan.

Skrevet

første graviditet dette her, men snuppa hikker inni mellom. ikke sånn veldig mye, men et par ganger i uka kanskje.

Skrevet

Jeg trodde også jeg hadde en baby som ikke hikket da jeg ikke kjente noe til det. Men det viste seg på ultralyd at hun hikket kjempe mye, men at jeg ikke kjente det bare.

Samme med kynnere, er i uke 36, og jeg vet ikke hvordan kynnere kjennes ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...