Gå til innhold

Kai ett eller annet....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke rart noen begynner å 'like' eller 'ikke like' navnet når de forumansvarlige for Barn i magen har skrevet inn følgende på forsiden på linken til Dagens debatt: "Hva synes du om navnet Kai?"

...

Snakk om å ødelegge en tråd ved å fabrikere et nytt fokus på den...

Enig.

Skjønner ikke hvorfor jeg da...

For meg er Kai et "harrynavn" i same gate som "Ken" og "Kenny" huff....grøss...- men det er jo så ulikt hvordan man ser på navn rundt i landet.

Kai er i dine øyne "harry"? Haha! Er Håkon "henrik" også, da eller?

Harry er vel uansett ikke noe gærent med, er jo den kjekke prisen i england, det ^_^

Annonse

For meg er Kai et "harrynavn" i same gate som "Ken" og "Kenny" huff....grøss...- men det er jo så ulikt hvordan man ser på navn rundt i landet.

Harry er vel uansett ikke noe gærent med, er jo den kjekke prisen i england, det ^_^

Ja, det er litt sånn at Glenn Roger, Kai Arne og Raymond råner rundt. Damene Lill-Anita, Cindy og Marita venter på grillbua. Det er for meg, det man kaller "harrynavn" - uten henvisning til prinsen he he.

Ja, det er litt sånn at Glenn Roger, Kai Arne og Raymond råner rundt. Damene Lill-Anita, Cindy og Marita venter på grillbua. Det er for meg, det man kaller "harrynavn" - uten henvisning til prinsen he he.

Synes nesten det er verre med Ronny, Kimmy og navn i den sjangeren der

Synes faktisk at det er ganske mange navn som fungerer fint med Kai, jeg. Kan dere ikke ta navn nr 2 som dere liker best bare?

Da blir det Kai Kornelius... Eller Kai Imre. Veit ikke helt åssen det klinger... Må tygge litt på de....

Annonse

Synes faktisk at det er ganske mange navn som fungerer fint med Kai, jeg. Kan dere ikke ta navn nr 2 som dere liker best bare?

Da blir det Kai Kornelius... Eller Kai Imre. Veit ikke helt åssen det klinger... Må tygge litt på de....

Kai Kornelius passer fint sammen synes jeg. Imre navnet er jeg personlig ikke så veldig glad i, men alt kler den smukke ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...