Gå til innhold

Kai ett eller annet....

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke gravid, men håper å bli det snart. Prøver. Min samboer har dobbeltnavn med Kai, og jeg leker litt med tanken på å evt bruke Kai i dobbeltnavn til en evt fremtidig sønn.

Noen som har forslag til gode navnekombinasjoner med Kai? Og det skal være Kai og ikke Kay.

Jeg har fundert litt på Kai Ruben, men veit ikke helt om jeg syns det er en så god kombinasjon. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900435-kai-ett-eller-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

Kajsa Marie

Kaja Madelen

Osv

:)

?????????

Vi hadde samme situasjon her i familien, hvor en besteforelder heter Kai, og ønsket var å oppkalle barnet etter ham. Men barnebarnet som kom var en jente. Så da ble det Kaja i steden. :)

Måtte blitt Kaisa og Kaia da isåfall.

Skal det være, så skal det være.

Synes virkelig ikke Kai er fint...Sorry...

Nå var det heller ikke det jeg spurte om da. Jeg spurte om forslag til dobbeltnavn med Kai, og om hva folk syntes om kombinasjonen Kai Ruben. Nå syns jeg vel ikke sjøl heller lenger at Kai Ruben er en god kombinasjon.

Ikke rart noen begynner å 'like' eller 'ikke like' navnet når de forumansvarlige for Barn i magen har skrevet inn følgende på forsiden på linken til Dagens debatt: "Hva synes du om navnet Kai?"

...

Snakk om å ødelegge en tråd ved å fabrikere et nytt fokus på den...

Jeg er ikke gravid, men håper å bli det snart. Prøver. Min samboer har dobbeltnavn med Kai, og jeg leker litt med tanken på å evt bruke Kai i dobbeltnavn til en evt fremtidig sønn.

Noen som har forslag til gode navnekombinasjoner med Kai? Og det skal være Kai og ikke Kay.

Jeg har fundert litt på Kai Ruben, men veit ikke helt om jeg syns det er en så god kombinasjon. Hva syns dere?

-Kai Morgan

-Kai Andre

-Kai Alex

-Kai Leo

-Kai Kristian

-Kai Felix

-Kai Martin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...