Rose -3. troll i 2012 Skrevet 11. januar 2012 #1 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har lagt inn termindatoen min, og når jeg trykker på linken "Barnets uke 28" kommer jeg rett ut i forumsiden, Ikke akkurat det jeg ønsker når jeg vil lese om barnets uke.... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 12. januar 2012 #2 Del Skrevet 12. januar 2012 Heisann. Ja, denne så jeg. Det skal vi selvsagt rette opp i. Flott at du sier i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2012 Heisann. Ja, denne så jeg. Det skal vi selvsagt rette opp i. Flott at du sier i fra. Vet ikke om det er rettet opp i, men det er samme feilen på "Barnets uke 29" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 13. januar 2012 #4 Del Skrevet 13. januar 2012 Heisann. Ja, denne så jeg. Det skal vi selvsagt rette opp i. Flott at du sier i fra. Vet ikke om det er rettet opp i, men det er samme feilen på "Barnets uke 29" Hei Rose -3. troll i 2012, Dette skal være i orden nå. Jeg har også sjekket ut linken på "Barnets uke 29" fra min profil, og da kommer jeg til artikkelen med denne infoen i: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/barnet/article545381.ece. Kommer du fortsatt til forsiden av forumet når du klikker på linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 13. januar 2012 Heisann. Ja, denne så jeg. Det skal vi selvsagt rette opp i. Flott at du sier i fra. Vet ikke om det er rettet opp i, men det er samme feilen på "Barnets uke 29" Hei Rose -3. troll i 2012, Dette skal være i orden nå. Jeg har også sjekket ut linken på "Barnets uke 29" fra min profil, og da kommer jeg til artikkelen med denne infoen i: http://www.klikk.no/...icle545381.ece. Kommer du fortsatt til forsiden av forumet når du klikker på linken? Jeg gjorde det tidligere i dag, men ikke nå... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå