Gå til innhold

Problemer med forumet "Spør Jordmødrene"

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det blitt slik at jeg ikke har muligheter til å svare etter at jeg har fått svar fra jordmor?

Er jo litt teit å måtte lage nytt emne for å stille et tilleggsspørsmål, iallefall når det er jeg som har opprettet emnet, og jordmor har svart...

Og hvorfor går det ikke ann å redigere etter en har publisert?

Har prøvd dette ved to anledninger og får ikke lov å endre, men får opp et valg; Slett emnet.

Fortsetter under...

Hei Rose.

Grunnen til dette er at det er visse begrensninger på spørsmål og svar-forum. Jordmødrene har lenge ønsket at leserne kun kan opprette innlegg, og ikke svare på andres innlegg.

Derfor må det dessverre bli sånn.

Beklager at det ikke er helt optimalt.

Jeg synes dette er helt supert. Ingenting er mer irriterende enn at andre svarer når man venter på jordmor-svar.

Jeg synes dette er helt supert. Ingenting er mer irriterende enn at andre svarer når man venter på jordmor-svar.

Det vi synes er irriterende, er at dersom vi spør jordmora om noe og hun svarer oss, så forstår vi ikke helt hva hun mener, så vi trenger å stille flere spørsmål om samme sak. Da må vi lage et nytt innlegg, for vi har ikke mulighet til å svare på spørsmål i våre egne tråder.

Det var ikke snakk om svar fra andre utenfra, enn jordmor og trådstarter.

• 3 uker senere...

Annonse

Synes det er forferdelig tåpelig at vi ikke kan skrive et nytt svar eller spørsmål til jordmora.

Hun har svart meg i dag og jeg hadde ønsket å svare henne om hvordan det gikk, men da må jeg lage ny tråd.

TåPELIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...