Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg fikk ikke svart, og måtte stresse noe innforjævlig. For jeg hadde visst for mange ikonuttrykk i svaret. Der var vel 5-6 stykker i et laaaaaaaaaangt svar. Hva er greia? At vi skal få merarbeid med kopiering igjen og igjen, og prøving igjen hele tiden? Så SLUTT MED DE FORBANNA UTRYKKSIKONA, dersom de lager så utrolig mye mer arbeid. De er ikke fine uansett. Og en annen ting når de kommer til de ikonene - Hva er greia med at ikon må ha en egen linje? Andre steder på nett klarer å få dem der de skal være(om de i hele tatt har dem). GRRRRR... de irriterer meg mer og mer!!! Og så hvor mange linjer ekstra bruker jeg pga de tegna der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 12. januar 2012 #2 Del Skrevet 12. januar 2012 Næmmen så sinna.... Dette er et nytt forum, og det tar jo helt klart tid å få alt på plass, og jeg vet de jobber med å få de på rett plass, det er nevnt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 12. januar 2012 #3 Del Skrevet 12. januar 2012 Hei HI. Vi har nå endret antall uttrykksikon til 50, så nå skal dette gå veldig bra. Og at ikonene kommer på ny linke, så det skal vi fikse. Hang in there, anonym #1. Dette kommer til å fikse seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå